FrankBjarne Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vel, uten BF3 oppe nå sluker jeg opp 4GB RAM. Det er vel mest fordi jeg har oppe Vegas Pro, Photoshop, Adobe Audition, 20 tabs i Chrome og diverse greier for andre ting. Generelt sett ville jeg hatt 6Gb pluss om man skal kjøre spillet på high/ultra med noen programmer åpne i bakgrunnen. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg vil si at absolutt minimum er 4, da firefox, origin og bf3 bruker ca 3-3.8 gb. Men så billg som minnet er i dag ville jeg satset på minst 6-8 gb. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor bruke minnesluket Firefox? Kjør Chrome, evnt IE, bare til Battlelog, og ingen andre nettsider, så har du 20mb bruk på nettleser. easy as that. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Takker for svar dere to! Jeg kjører chrome, men har ofte 5-10 faner oppe og gå som jeg leser litt av mens jeg venter på neste runde. Endret 8. november 2011 av Hansien Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor bruke minnesluket Firefox? Kjør Chrome, evnt IE, bare til Battlelog, og ingen andre nettsider, så har du 20mb bruk på nettleser. easy as that. Bare blitt sånn da jeg har brukt ff siden dag en på min første pc. Men har mer enn nok minne på min pc så gjør ikke stort utfall her Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg bruker per i dag Fraps til å vise min in-game FPS når jeg spiller, men jeg skulle gjerne hatt et program som også varslet når FPS-en kom under et gitt antall FPS, slik at jeg får med meg eventuelle FPS-drops. I kampens hete følger jeg ikke med oppe i hjørnet, så skulle hatt noe som f. eks. skiftet farge eller blinket når det begynner å bli uakseptabelt. Noen tips? Du kan jo bruke fraps til benchmark? Er vel default F11 for å starte? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg kjører IE for Battlelog siden EA var slappe og orka ikke å få det til å funke i Opera, som er det jeg bruker. Opera funker perfekt for mitt bruk ellers, og de skal ikke få tvinge meg over på noe jeg synes er dårligere. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har et problem som jeg er svært usikker på hvordan jeg skal løse. Battlelog oppdaterer seg ikke, og jeg får ikke invites, og må manuelt refreshe om jeg blir med i et party. Jeg har testet veldig mye rundt dette, avinstallert alle browsere, reinstallert flash, java etc. Jeg har også satt opp åpnet alle portene som skal være åpne via routeren Linksys WRT54GL med Tomato, ingenting har fungert. MEN i går da jeg kom til å koble mobilen til pcen for noe annet, så tenkte jeg på at jeg kunne forsøke å koble til 3g-nettet og se hvordan det gikk da, og da fungerte alt som det skulle. For å være helt sikker på at det ikke var noe feil med port-forwardinga mi så satte jeg routeren i DMZ, så da skal den ikke filtrere noe som helst, og det hjalp ikke. Problemet ser da ut til å ligge hos min ISP, noe som er et helvete, fordi vi har en egen liten leverandør i borettslaget jeg bor i, så det er svært begrenset support og kunnskap om slike ting her. Holder det at jeg ber den ansvarlige om å åpne disse portene for meg, eller burde jeg be om en statisk IP uten noen som helst filtrering? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har du noe antivirus kjørende? For meg hjalp det å skru av Web-skjold i Avast da jeg hadde samme problem. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Nei, for alt fungerte glimrende når jeg brukte mobilen som modem, bruker kun MS Security Essentials, så det skal ikke blokkere noe, og i hvert fall når ikke forutsetningene er like bortsett fra hvor nettet kom fra. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor bruke minnesluket Firefox? Kjør Chrome, evnt IE, bare til Battlelog, og ingen andre nettsider, så har du 20mb bruk på nettleser. easy as that. Opera er førstevelget selfølgelig Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har problemer med refresh-greia jeg også. Har Altibox. Ting blir litt bedre når jeg skrur av antivirus. Alstå da får jeg invites. Men må fortsatt oppdatere nettleseren for å se når jeg er i et party. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei Kamerater! Nå er tiden inne for å bli skikkelig hekta på et spill igjen! Jeg sitter nå på jobben og sikler over nye komponenter til datamaskinen, men jeg er rett å slett blitt så gammel at jeg har helt falt av lasset på dette området(og flere ololol). Det jeg har er en 2.5 år gammel stasjonær med dette innholdet ASUS P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366 DDR3, ATX, SLI&CrossFireX, Firewire, 2xGbLAN, 3xPC Cooler Master HAF 932 Sort front fan, 1x top 230mm fan, 1x side 230m Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS, 4xSATA, SLI, WxHxL Gainward GeForce GTX 285 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDCP, HDMI, Core 240, Grap Intel Core? i7 Quad Processor i7-920 8MB, Boxed OCZ Gold DDR3 1600MHz 6GB KIT, 3xDDR3 2GB, CL8-8-8-20 Samsung DVD-spiller SH-D162D Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2 32MB 7200RPM Er det noe her som er værdt å beholde? bør jeg kjøpe alt nytt? fra kabinett til minnebrikker? tenkte at gode gamle hardware.no kan hjelpe en gammel traver med å få i stand en dugelig maskin til battlefield 3(uhraaahhh) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Owje, owje, owje! Komplett har nettopps endt ett 6970 kort som erstatning for mitt døde 4870x2 Mange takk til komplett.no! Muy excellente service som alltid! Da blir det BF3 gaming med litt høyere enn low på alt! Endret 8. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei Kamerater! Nå er tiden inne for å bli skikkelig hekta på et spill igjen! Jeg sitter nå på jobben og sikler over nye komponenter til datamaskinen, men jeg er rett å slett blitt så gammel at jeg har helt falt av lasset på dette området(og flere ololol). Det jeg har er en 2.5 år gammel stasjonær med dette innholdet ASUS P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366 DDR3, ATX, SLI&CrossFireX, Firewire, 2xGbLAN, 3xPC Cooler Master HAF 932 Sort front fan, 1x top 230mm fan, 1x side 230m Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS, 4xSATA, SLI, WxHxL Gainward GeForce GTX 285 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDCP, HDMI, Core 240, Grap Intel Core? i7 Quad Processor i7-920 8MB, Boxed OCZ Gold DDR3 1600MHz 6GB KIT, 3xDDR3 2GB, CL8-8-8-20 Samsung DVD-spiller SH-D162D Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2 32MB 7200RPM Er det noe her som er værdt å beholde? bør jeg kjøpe alt nytt? fra kabinett til minnebrikker? tenkte at gode gamle hardware.no kan hjelpe en gammel traver med å få i stand en dugelig maskin til battlefield 3(uhraaahhh) Kjøp et GTX 570, så kjører du high/ultra glatt Alt annet på maskinen din er fortsatt rimelig kraftig. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 woho! sure ? dæven da har elskerinna mi holdt seg bra 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 woho! sure ? dæven da har elskerinna mi holdt seg bra Prosessorer utvikler seg tregt i ytelse per kjerne. Da i7-920 var ny var det lite nytte av fire kjerner og hyperthreading på disse, i dag begynner spill så smått å bruke fire kjerner, BF3 bruker visstnok opp til 8, men flaskehalsen er fortsatt på skjermkortet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvordan vil ATI Radeon HD 4800 kjøre BF3? Regner med dritt siden det knapt klarer Modern Warfare 2 >_> Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 du klarer sikkert ikke kjøre det, jeg kjører mw2 på fult med 40fps men bf3 på low=50fps.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvordan vil ATI Radeon HD 4800 kjøre BF3? Regner med dritt siden det knapt klarer Modern Warfare 2 >_> Det vil kjøre greit på low/medium et sted på 1920x1080 vil jeg tippe. Ingen 4800-kort klarer MW2 "knapt" heller, om du mener at maksimum settings ikke går så bra kan jeg være enig, men ellers har du en elendig prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå