Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Har 560 TI og hadde forventa jævlig lagg på ultra, men går helt fint. har ca 45-50 fps :new_woot:

Visse brukere her og andre steder tror dette her er verdens verste spill å kjøre, det er ikke ille i det hele tatt og krever ikke allverden. Jeg er på BF3 lan nå her er resultatene:

Gtx 295 45-50 fps alt på high

560Ti ultra på alt unntatt AA 50 fps omtrent

480 Gtx omtrent samme som 560en :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 560 TI og hadde forventa jævlig lagg på ultra, men går helt fint. har ca 45-50 fps :new_woot:

Visse brukere her og andre steder tror dette her er verdens verste spill å kjøre, det er ikke ille i det hele tatt og krever ikke allverden. Jeg er på BF3 lan nå her er resultatene:

Gtx 295 45-50 fps alt på high

560Ti ultra på alt unntatt AA 50 fps omtrent

480 Gtx omtrent samme som 560en :)

Som sagt mange ganger før, så er det en ide om man legger ved skjermoppløsningen.

Lenke til kommentar

Har et problem med at BF3 pluttselig slutter å respondere på tastaturet. Jeg kan snu meg rundt og skyte, men thats it. Vanligste løsninger er jeg trykker ctrl+alt+del for da minimerer BF3 seg og deretter avslutter spillet. Har et trådløst tastatur, så jeg trodde først at det var batteriene som var tomme, men det hjalp ikke å sette i nye.

Jeg mener dette kun skjer rett etter jeg har spawnet etter at jeg har blitt skutt eller på et nytt brett. Jeg tror aldri det har skjedd midt i en omgang uten at jeg har dødd.

Det finnes en video på Youtube om man søker på "Battlefield 3 stuck and cant move" som viser hva jeg mener. (ikke min video)

Finner ikke noen treff utenom dette Youtube klippet som er fra betaen.

Noen som aner hva som er problemet?

Skjermkortet er et 580GTX med nyeste driverene fra Guru3d. (standard clock)

I7 2600K på stock clock.

Tastaturet har ingen problemer i Windows (7).

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har blitt tatt opp før, men jeg spiller på en bærbar pc, uten noe som helst lagg på medium, men etter 5-10 min. in-game, så bare fryser spillet, og jeg må bruke alt+tab for og gå ut av spillet, og når jeg har gjort det kommer det opp "Battlefield 3 har sluttet og virke", noen som har noen løsninger på dette?

Lenke til kommentar

Jamen har ikke lyst og gå så for noe dyrt når jeg kan få det billig

tenkte på

3gb ram

GPU: HD 6870

CPU: phenom II 965

Oppløsning jeg tenker på 1920x1080

kan jeg kjøre bf3 på high da? uten lag

Ja veit det om RAM! skal skaffe bedre når jeg har penger til det

Lenke til kommentar

Men er ikke dual core bedre en 4 kjernes CPU?

http://www.youtube.c...h?v=aqQCdYjGDSs

han kjører alt på ultra

Sapphire HD6870 1GB GDDR5 Vapor-X

Phenom II X4 965 3.4 Ghz

GygaByte GA-880GM-UD2H

4 Gb Ram 1333mhz

har han

Hva er det med disse demo grafikk kortene på komplett.no? noen som har handlet demo?

Ta en titt på HW.no sin forside. Der ligger det en artikkel med linker hvor artikkelforfatter tester og anbefaler ymse maskinvare. Det kan være en god start. Du kan også søke i denne tråden for å finne informasjonen du spør etter.

Demovarer er gjerne produkter som har blitt levert tilbake fordi kunden har ombestemt seg, vært på service eller andre årsaker. Det medføler normal garanti etter norsk kjøpslov så du er trygg.

Har selv en Intel rigg med HD 6870, men ikke fått testet BF3 enda. Slik jeg forstår det så skal både HD6870 og GTX560Ti være en slags inngangsport for å kunne spille med normale innstillinger i full-hd, enten på TV'en din eller PC skjermen.

Det du med fordel kan lese litt om, er harmoni mellom de forskjellige kompentene dine i maskinen. Det vil ikke være til stor hjelp for deg å klaske inn et gitt skjermkort hvis det ikke står i stil med øvrig maskinvare.

Din er ganske gammel i dataverdens øyne så du må nok regne med å ikke få "full pupp" på innstillinger og grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...