Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig de får fiksa det at det klikker etter 2min+- spilling.. jeg er en av de som sliter med det og det er utrooolig irriterende mtp at jeg må på arbe imorra tidlig, og keen på å få inn hvertfall 3 timer før jeg legger meg:p.

Endret av værdama
Lenke til kommentar

På hovedsiden til Battlefield 3 var det for en stund siden en video av en 3D-simulering (mangel på et bedre ord), der man "løp" rundt og hadde på seg "briller" og fikk støt når man ble skutt. Noen som vet hvor jeg kan finne den videoen?

Ser nå at dette ble veldig kronglete skrevet.. men vet ikke på hvilken annen måte jeg skal si det..

Lenke til kommentar

Nvidia launches new Battlefield 3 PC drivers - Enda noen nye drivere (artikkel fra igår). - Versjon GeForce 285.62 WHQL - "Nvidia reckons that the new drivers will bump Battlefield 3 performance on a GTX 560 by "up to 11%".

Samme driverene som jeg bruker nå, Jeg sliter fortsatt med crash etter kort tid.

Samme driver her også, tingen er at vi får TDR (Timeout Detection and Recovery error message) "Display driver stopped responding, but has successfully recovered."

Så gikk inn på regedit og satte ventetiden på feilmeldingen fra 1 minutt til 2 minutter, hjalp med at jeg fikk en del minutter med spilling men når det hang seg måtte jeg restarte med knappen på kabinettet.

Har prøvd det meste jeg har funnet på nett nå uten suksess, men ser ut som 560 og da spesielt TI kort er mest utsatt for akkurat dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...