Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Retail har vært ute i et døgn nå, og likevel er det ingen som har kommet med innspill om hvilken fps de har med hvilken prosessor og gpu? :D

 

Satt BF3 på nedlasting i går natt, men SSDen krasjet mens jeg lå og sov i natt, og fikk ikke ned mer enn 3 GB, dessverre. Helt vanvittig stort spill på 11,4 GB.

Pre-install var fra igår. Man får ikke spilt før den 27. :thumbup:

 

Hva med Singelplayer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Retail har vært ute i et døgn nå, og likevel er det ingen som har kommet med innspill om hvilken fps de har med hvilken prosessor og gpu? :D

 

Satt BF3 på nedlasting i går natt, men SSDen krasjet mens jeg lå og sov i natt, og fikk ikke ned mer enn 3 GB, dessverre. Helt vanvittig stort spill på 11,4 GB.

Pre-install var fra igår. Man får ikke spilt før den 27. :thumbup:

 

Hva med Singelplayer?

på PC, så starter man Singelplayer via Battlelog (nettside), den åpnes ikke opp for oss nordmenn før den 27.

Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe MSI GTX 560 TI med 1GB RAM for 1800,- men hvis jeg legger i 200 kr mer kan jeg få et HIS HD 6950 med 2 GB RAM.. Hvilket er best? Og hvor mye utgjør en ekstra GB med GPU ram? Har en i7 @3GHz og 6 GB ram ellers btw..

 

Den ene gigabyten har lite å si med mindre du skal kjøre flere skjermer osv. Personlig hadde jeg gått for GTX560ti. :)

Lenke til kommentar

Ok, takker, da blir det nok GTX560..

 

Men for å være litt mer noob her, hva er egentlig forskjellen på disse 4 kortene: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10488&mfr=MSI&filter=A00247.K317586. ?

 

Det til 2099,- har jo noe høyere core clock men de andre ser veldig like ut..? Skal kjøpe det et annet sted, men der står det ingen info om kortet, så lurer på om det er noe jeg burde være obs på..?

Lenke til kommentar

Ok, takker, da blir det nok GTX560..

 

Men for å være litt mer noob her, hva er egentlig forskjellen på disse 4 kortene: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10488&mfr=MSI&filter=A00247.K317586. ?

 

Det til 2099,- har jo noe høyere core clock men de andre ser veldig like ut..? Skal kjøpe det et annet sted, men der står det ingen info om kortet, så lurer på om det er noe jeg burde være obs på..?

 

Kort #1 Er et MSI GeForce GTX 560Ti med 1GB, og spillet Batman Darkham Asylum følger med.

 

Kort #2 Er likt som det over, men spillet følger ikke med.

 

Kort #3 Er basicly likt som de over, men med en noe anderledes kjøler og noen funksjoner.

 

Kort #4 Er likt de to første, men med 2GB RAM.

Lenke til kommentar

ok, takk igjen. Overså at det sto 2GB RAM på det siste..

 

Skjønner ikke hvorfor det uten Batman har fått alle anmeldelsene men, vil ikke folk ha gratis spill? :) Men uansett, hvis jeg har forstått deg riktig så er det et av de til 1799,- som er det beste kjøpet?

 

Tilbudet med et gratis spill er relativt nytt, og derfor har ikke så mange kjøpt det.

 

Det til 1799 er et veldig godt kjøp, har det selv.

 

Personlig hadde jeg gått for Gainward GeForce GTX 570, nå som det er så billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...