Multiverktøy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 jeg og en kompis har/hadde samme oppsett på pcen men han har 2-3 ganger raskere nett= han loader nye maps MYE raskere en meg :/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Mener å ha lest et sted at SSD faktisk økte FPS. Dog bare med 2-3 eller noe. Det var i Crysis, og tomshardware testet det Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Mener å ha lest et sted at SSD faktisk økte FPS. Dog bare med 2-3 eller noe. Det var i Crysis, og tomshardware testet det Crysis er jo snart så syntetisk at selv RAM-mengde vil begynne å påvirke ytelsen For å teste maskinvare er det fortsatt solid. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvor mye mer krevende tror dere BF3 blir med DX11 effektene aktivert? I forhold til betaen som ikke hadde DX11. Jeg tror det blir som natt og dag, slik det erfaringsmessig har vært i andre spill. For min del vil jeg prøve å tyne det visuelle til det ytterste i enspillerkampanjen, men i MP vil akkurat den biten vike mot stødig "høy" FPS. Må nok ta til takke med å legge meg på 60fps framfor 120 i dette tilfellet:P Gleder meg til å se om effektene er merkbare og forsvarer en evt framedrop. Har ikke forsket på hvilke effekter det spesifikt er , men skal ta en liten runde på google:) Snakker vi sli? eventuelt hvilken/hvilket kort kjører du? 2xhd6950 @ 6970 clocks. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Hvor mye mer krevende tror dere BF3 blir med DX11 effektene aktivert? I forhold til betaen som ikke hadde DX11. Jeg tror det blir som natt og dag, slik det erfaringsmessig har vært i andre spill. For min del vil jeg prøve å tyne det visuelle til det ytterste i enspillerkampanjen, men i MP vil akkurat den biten vike mot stødig "høy" FPS. Må nok ta til takke med å legge meg på 60fps framfor 120 i dette tilfellet:P Gleder meg til å se om effektene er merkbare og forsvarer en evt framedrop. Har ikke forsket på hvilke effekter det spesifikt er , men skal ta en liten runde på google:) Hva slags DX11 features vil spillet ha? Hvis det blir kun tesselation vet jeg ikke om det blir så mye bedre, det er den erfaringen jeg har med Shogun 2 iallefall http://www.slideshare.net/DICEStudio/directx-11-rendering-in-battlefield-3#text-version Transkript fra et intervju med Johan Andersson (Dice) om hvilke teknikker som er brukt, prøver å finne videoversjonen. edit : Virker som det bare er powerpointpresantasjonen der som er tilgjengelig Endret 20. oktober 2011 av RoXx Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Passer disse videoene ? Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Passer disse videoene ? Ligner mistenkelig ja:) Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Sitter med CPU og GPU og 8gb ram, satser på det holder Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Sikkert noen som blir å syntes at dette egentlig ikke passer her, men uansett: Har endelig fått Eyefinity opp å gå (For øyblikket HAWX 2 i på vente av at BF3 kommer ut, lagger som bare helvete og tvinger meg til å skru det av). Det som irriterer meg mest (Bortsett fra BSoD hver gang jeg startet et spill i Eyefinity med Crossfire skrudd på... Fikset seg etter at jeg tok alt ut av det gamle kabinettet og satte det inn i det nye kabinettet) er at jeg må skru av Eyefinity for å bruke PCen til surfing og slikt, og så skru det på igjen for å game. Noen som har noen løsning på dette? Har prøvt MaxTo, som ikke funket helt (Vinduene ble ikke "maximert" innenfor området, bare "resized" til å passe i området), og HydraVision, som heller ikke var optimalt (Mange vinduer som ikke kan låses til HydraVision, ingen mulighet for å låse vinduer til HydraVision som standard). Endret 20. oktober 2011 av Skyenet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Sitter med CPU og GPU og 8gb ram, satser på det holder Holder sikkert til å spille det på medium eller.no. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Hei hei alle godtfolk. Hvilket spillkort anbefaler folket? Har oppgradert et par andre små deler og tenkte kanskje å bytte grafikkortet samtidig som jeg holder på, da jeg har en kjøper på det. Det er et xfx 5850 1gb jeg har. Er litt keen på et nytt AMD/Ati kort, gjerne link til mpx.no hvis dere har mulighet (har 25% der). Har sett litt på 6970 Syns grafikkort er det værste å velge ut til en PC, utvalget er så himla stort. Endret 20. oktober 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg syntes i betaen, når man tar på 4xAA og ned til 0xAA så jeg ikke alltid forskjellen. Man må studere virkelig for å se jaggies i 1920x1080p. Det måtte jeg gjøre, men ingen studerer texturer og ser etter grafikkfeil når man er ute i full krig i BF3 er det vel? Jeg var glad når jeg blanda litt på innstillingene og fikk 50 fps som var det minste utendørs og opptil 128 FPS maks innendørs på Metro, med kun et GTX 580. Geforce GTX 580 er det kortet viss man vil blande high/ultra og få spillbar FPS, man må ikke alltid ha 60 FPS hele tiden. Klarer fint å aime med under 60 FPS selvom for noen kan dette bli et problem Pr idag har jeg vurdert lenge et ekstra GTX 580 bare for BF3, men jeg tør ikke ta en sjanse med å kjøpe et ekstra GTX 580 fordi jeg er redd for å fucke opp hele pcen siden det kan bli mitt første møte med innmaten i pcen Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Kjøp Endret 21. oktober 2011 av Cri Lenke til kommentar
audible Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noen som har en joystick å anbefale? kikket litt på http://www.dustinhome.no/thrustmaster-tflight-hotas-x-joystick-pc-ps3-usb/product/5010546059 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hadde heller gått for logitech 3d Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hadde heller gått for logitech 3d Hvorfor? Dyrere og har ikke gass-spake? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hva med en Logitech Freedom? Fungerer ypperlig og mye bedre byggekvalitet enn 3D. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hadde heller gått for logitech 3d Hvorfor? Dyrere og har ikke gass-spake? http://www.logitech.com/en-us/gaming/joysticks/devices/291 Det da en gass flikk der? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg klarer ikke og bestemme meg for hvilken joystick, tips? hva har dere kjøpt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå