Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de jeg har vært borti har Samsung sine skjermer stort sett imponert meg, samme med Dell. U2311H er et meget godt kjøp for de fleste, med meget godt bilde i forhold til prisen, problemet med den er oppdateringsfrekvensen, svorne gamere vil vel ha en 120hz skjerm.

Glad jeg ikke merker mye forskjell på sånt, Da jeg først byttet fra CRT til LCD var det en 19" LCD med PVA panel og 25(!)ms, og det plaget meg aldri.

Lenke til kommentar

Det finnes kabler med HDMI på ene siden og DVI på den andre, så jeg ser ikke helt problemet.

Samt det fins adaptere. Fulgte med et par adaptere da jeg kjøpte skjermkortet mitt for lenge siden.

Kjøpte forøvrig meg den Dell-skjermen nå til min oppgradering. Får se etterhvert hvor mye bedre den er i forhold til mitt hastekjøp av billigskjerm for fire år siden.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Å søren. Trodde dere mente til konsollversjonen jeg siden den ikke utnytter seg av så hightech funksjoner, etc.

Fra spøk til flammekaster. Brukte vel Logitech Attack 3 hos foreldra mine en tur. Slik jeg husker det var ikke den dårlig. Vet ikke hvor mye joystick man trenger i BF3 i forhold til andre spill jeg. Mulig 3D stikka fra Logitech er mer enn nok. De fleste er vel utsolgt for alt av joysticks til BF3 tror jeg. Bare se på komplett. Alt mellom 150 og 1500 kroner er borte.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Hvor mye mer krevende tror dere BF3 blir med DX11 effektene aktivert? I forhold til betaen som ikke hadde DX11.

Jeg tror det blir som natt og dag, slik det erfaringsmessig har vært i andre spill.

For min del vil jeg prøve å tyne det visuelle til det ytterste i enspillerkampanjen,

men i MP vil akkurat den biten vike mot stødig "høy" FPS.

Må nok ta til takke med å legge meg på 60fps framfor 120 i dette tilfellet:P

Gleder meg til å se om effektene er merkbare og forsvarer en evt framedrop.

Har ikke forsket på hvilke effekter det spesifikt er , men skal ta en liten runde på google:)

Lenke til kommentar

Hvor mye mer krevende tror dere BF3 blir med DX11 effektene aktivert? I forhold til betaen som ikke hadde DX11.

Jeg tror det blir som natt og dag, slik det erfaringsmessig har vært i andre spill.

For min del vil jeg prøve å tyne det visuelle til det ytterste i enspillerkampanjen,

men i MP vil akkurat den biten vike mot stødig "høy" FPS.

Må nok ta til takke med å legge meg på 60fps framfor 120 i dette tilfellet:P

Gleder meg til å se om effektene er merkbare og forsvarer en evt framedrop.

Har ikke forsket på hvilke effekter det spesifikt er , men skal ta en liten runde på google:)

Snakker vi sli? eventuelt hvilken/hvilket kort kjører du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...