Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper (litt vilt) at høyeste grafikkinstilling i fullversjonen kommer til å kreve rundt 15 % mer av skjermkortet.

Dette tallet har jeg fra en blanding av andre spill som ikke tilot maks grafikk i demoen/betaen, samt grafikkytelsen i spill fra nest høyeste grafikkinstilling til høyeste.

Men igjen, det skal understrekes at det blir ett skudd i blinde. Blir ikke sjokkert om det krever opptil 20-25 % mer heller. Du skal ikke endre mye på teksturene, lyseffektene og noe tessellering for å få ytelsen til å falle såpass.

Lenke til kommentar

Bildet er ikke spesielt bra på den, fargene er blasse og svartnivået lite imponerende.

Jeg er ingen ekspert og heller ikke meget kresen. Har nå en SynMaster 940BF og den syntes jeg virker utmerket. Det vil vel være en STOR oppgradering?

Hva mener du er et GODT kjøp?

Lenke til kommentar

BenQ 24" LCD G2420HD

Hva sier dere, skal jeg kjøre på? Virker som et godt kjøp. :)

Jeg har denne.. du får det du får med den hyggelige prisen der, er god til gaming men er ikke noe spesielt bra til bilderedigering og se på film med. Enig med det Skroll sier..

Og de kommentarene på komplett tror ikke jeg har mye peiling.. men som sagt, du får mye for pengene med den skjermen.

Lenke til kommentar

Fikset meg den skjermen der for 1k, og den er definitivt verdt den prisen ihvertfall. Dette er en midlertidig skjerm for min del, som senere skal få operere som sekundærskjerm. Men jeg gidder ikke springe hue og ræva av meg for ny skjerm helt enda, da den funker ypperlig enn så lenge. Er du ikke kresen vil nok den skjermen fungere tålelig bra.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha en skjerm med HDMI utgang, siden jeg ikke får til å kjøre 2x DVI på HD 6870 skjermkortet...

Jeg vedder penger på at du heller vil ha en med HDMI INNgang..

... ja jeg vet.. bare klarer ikke la være...

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...