TheKims Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Vet ikke om dette hjelper men. Hadde problem tidligere med at musepekeren ikke var den den var. Du kan jo prøve ut dette hvertfall Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Vet ikke om dette hjelper men. Hadde problem tidligere med at musepekeren ikke var den den var. Du kan jo prøve ut dette hvertfall har prøvd det men det funka ikke. Det er ikke det at den er på feil sted. Også in game så mangler noen hud-elementer, men de er der i windowed mode Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Jeg har litt problemer når jeg kjører Battlefield 3 på 1920x1080 60.00Hz Low. så lagger jeg litt har litt dårlig fps. er det noe jeg kan gjøre med det? Eller er det bare slik når jeg har dette utstyret.Sjermkort NVIDIA GeForce GTX 660 12GB RAMCpu: Intel Core i5-3570 3,4GHz Quad Core Edit: eller lagger så si ikke bare litt av og til men jeg har på Low! Endret 17. august 2013 av blackfish13 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Har du prøvd å sette V-sync på 59,94 tror jeg det var. Jeg satte min fps på 119,98 å fikk mye bedre flyt, enn når jeg hadde på 120fps. Jeg bruker dessuten noe som heter Gamebooster 3 som er et supert lite program, som skrur av alt du ikke trenger under spilling, å setter alt tilbake igjen som det var når du er ferdig med spillingen. Om du får så mange ekstrs fps med Gamebooster vet jeg ikke, men alt ble mye smoothere etter at jeg installerte den. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Du bør også sjekke om du har siste driver installert. Eller om du evt har oppdatert den til en dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå