sablabra Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Vil det være helt håpløst å kjøre BF3 med [email protected] og 4 GB ram selv om jeg skulle oppgradere til skjermkort i prisklassen 2000 kroner? Mistenker at cpuen kanskje vil være for stor flaskehals på store flerspillerbrett? Risikerer jeg å gå tom for minne? Noen som har forsøkt? Har i utgangspunktet 2560x1600 piksler til rådighet, men det skal gå fint å skalere til 1920x1200 og. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Vil det være helt håpløst å kjøre BF3 med [email protected] og 4 GB ram selv om jeg skulle oppgradere til skjermkort i prisklassen 2000 kroner? Mistenker at cpuen kanskje vil være for stor flaskehals på store flerspillerbrett? Risikerer jeg å gå tom for minne? Noen som har forsøkt? Har i utgangspunktet 2560x1600 piksler til rådighet, men det skal gå fint å skalere til 1920x1200 og. Med et greit skjermkort skal da det gå greit nok, ikke optimalt selvfølgelig, men helt greit rundt 60 fps gjennomsnittlig. Lenke til kommentar
Phasmatic Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Ok. Finner ikke noe sted å søke etter dette på forumet, så mulig det er spurt før. Har akkurat begynt å spille igjen etter at jeg skaffet meg premium fra grenn man gaming for en billig penge, men sliter med en bug. Etter å ha dødd en gang, spawner jeg uten våpen. Jeg kan dø, løperundt, skifte lag, alt mulig...men får ikke våpen. Ser heller ikke våpenmodellene i gui. Noen som har en løsning på dette ? Lenke til kommentar
Phasmatic Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hmm. Klarte endelig å løse problemet. Måtte ta Reparer installasjon 2 ganger i Origin, og slette profil filene mine, da ser det ut til å funke igjen :-) Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hei! Beklager dersom dette står tidligere i tråden, men; finnes det noen fiks for "Disallowed Program/Driver [119005]". Blir kicket av PB konstant. Hadde ingen problemer tidligere... Har ingen "slemme programmer" installert. Har forsøkt å oppdatere PB manuelt, men til ingen nytte. Fint om noen vet noe om noe Fant programmet som måtte stoppes; unblock-us. Jeg bruker det for å kjøre Netflix. Litt rart, for det funket fint tidligere i vinter, men i april begynte det plutselig å ødelegge. Uansett; problem solved Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Har ikke spillt bf3 på lenge, og prøvde å fyre det opp idag.. Var en relativ stor update, og når den var ferdig prøvde jeg å starte opp et game.. Da kommer det "update is ready" på notifications.. Ingenting jeg har prøvd får gjort noe med det.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva som må gjøres? Edit: Kan også nevne at jeg er stuck på repair installation.. (105,73MB fix) Skjer ingenting Fixed, måtte restarte Origin et par ganger og kjøre repair. Endret 12. august 2012 av Woopfish Lenke til kommentar
CpThomasCrow Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Pc specs: Intel I3 2100 Nvidia GTX 550TI Ocz Vertex 2 120Gb 8Gb Crosair 1600mhz ram og 1TB for lagring. Kjører BF3 på High med 40-50 FPS I 1920*1080P Endret 12. august 2012 av CpThomasCrow Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Fins det en måte å få skyggene i BF3 til å ikke være så inn i hampen svarte ? Spiller på GTX670 og Dell u2412m som er en brukbar skjerm og samme hva jeg prøver av innstillinger blir lyst for lyst og svart for svart i spillet. Fargesetningen suger også synes jeg men har fått litt orden på det ved å fjerne litt blått i Nvidea panelet. Googlet problemet litt og fant mange laange tråder om folk som klager på nettopp skyggesettingen og kølsvarte rom men ingen fornuftige forslag til løsning. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Måtte vært å stille på kontrast på enten skjermen selv, eller på skjermkortet. Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Måtte vært å stille på kontrast på enten skjermen selv, eller på skjermkortet. Har prøvd alt mulig..og jeg er ikke alene. BF3 har fått mye pepper pga dette. Men må jo ta med i batraktningen at det faktisk skal være mørkt enkelte steder da,er jo en grunn til lommelykta men problemet er at det i skyggepartiene er for lite nyanser.Blir for mye køl svart kontra mye veldig lyst. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det er jo rart om problemet skal dukke opp på noen Battlefield installasjoner og ikke være tilstede på andre. Jeg tror heller det er et hardware-relatert problem, med feilkalibrert skjerm eller skjermkort eller rett og slett en dårlig skjerm. Det er et velkjent problem på billigere skjermer/projektorer med for lite nyanser i grått 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Noen her som har prøvd å flytte hele BF3 + evt. Origin fra en SSD til en vanlig HDD, eller omvendt, uten å måte reinstallere og alt det surret? Har BF3 og Origin på SSD nå, men det tar mye plass, og ønsker derfor å flytte det over til HDD, men helst uten å måtte reinstallere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Noen her som har prøvd å flytte hele BF3 + evt. Origin fra en SSD til en vanlig HDD, eller omvendt, uten å måte reinstallere og alt det surret? Har BF3 og Origin på SSD nå, men det tar mye plass, og ønsker derfor å flytte det over til HDD, men helst uten å måtte reinstallere. Jeg har backup av bf3 mappa på et array. Ved nyinstall, så kopierer jeg bf3 mappa der den skal være. Deretter installerer jeg origin. Intallering av spillet går da på sekunder Easy peasy Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Noen her som har prøvd å flytte hele BF3 + evt. Origin fra en SSD til en vanlig HDD, eller omvendt, uten å måte reinstallere og alt det surret? Har BF3 og Origin på SSD nå, men det tar mye plass, og ønsker derfor å flytte det over til HDD, men helst uten å måtte reinstallere. Du bare lager en symbolsk lenke fra "riktig" sted i BF3-katalogen til der du vil ha den. Kjøpte en egen SSD til BF3 jeg, og bare lenket den over Endret 16. august 2012 av kjetilkl Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Du må nesten forklare det i mer detalj, for jeg har ingen anelse om hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Du må nesten forklare det i mer detalj, for jeg har ingen anelse om hvordan man gjør det. Finn BF3-katalogen din, flytt den dit du vil, og lag en symbolsk link der den lå: c:\spill\>mklink /D "Battlefield III" "d:\Battlefield III" (eksempel) http://en.wikipedia.org/wiki/NTFS_symbolic_link Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Nå... Irritert... For et par dager siden fikk jeg beskjed under innlogging Origin/Battlelog at passordet mitt var feil(!). Fikk valideringsnøkkel per e-post og endret passordet. Nå får jeg samme beskjed... Får valideringsnøkkel, endrer passordet... Og får beskjed om at det er feil når jeg logger inn. Hva. Faen..? EDIT: Etter å ha lest litt rundt ser det ut til å være en relativt sjelden, nettverksrelatert(?) feil. Fikk endret passordet via EA.com etter å ha prøvd å gjøre dette gjennom Origin-klienten gjentatte ganger. Endret 3. september 2012 av Sencured Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Vennligst begrens dere til hardware- og tekniskrelaterte innlegg i denne tråden. Flyttet et par innlegg til "Diskusjon om Battlefield 3-tråden". Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har lest mye her i tråden, men fikk ikke helt svar på det jeg lurte på.. Holder disse specsa til å kjøre bf3 på ultra uten problemer? MSI B75MA-P45, Socket-1155 Intel® Core i5-3570K Processor Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Sapphire Radeon HD 7850 2GB GDDR5 Western Digital® Desktop Black 1TB Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har lest mye her i tråden, men fikk ikke helt svar på det jeg lurte på.. Holder disse specsa til å kjøre bf3 på ultra uten problemer? MSI B75MA-P45, Socket-1155 Intel® Core i5-3570K Processor Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Sapphire Radeon HD 7850 2GB GDDR5 Western Digital® Desktop Black 1TB nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå