Lami Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 BF3 Hyperthreading On/Off? Vet ikke om det er snakk om 3770K i tråden over her men tipper HT gjelder for begge generasjoner av i7. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen som vet om microstuttering fremdeles er et problem ved bruk av hyperthreading? Vurderer å gå til anskaffelse av en 3770k, men dette er liten vits dersom jeg må deaktivere hyperthreading for å kunne kjøre bf3... Nå var det en HT fix for bf3 for et par? patcher siden. Noen slet veldig med stuttering/lagg. Nå ser jeg ikkje forskjellen med eller uten ht. Ikkje med 980x eller 3930k Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Var det slik at dette i hovedsak noe som var problem for alle med HT? Har jeg bare blitt så inkompetent at jeg ikke merket det, eller var det rett og slett litt mer tilfeldig hvem som fikk stuttering/lagg. For her så har jeg alltid på HT, og aldri hatt noe problem med BF3. Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Jeg har nå GTX 680 i SLi. Dette er egentlig greit, men jeg ønsker mer. Hva kan jeg forvente meg av GTX 690 i SLi? Endret 3. mai 2012 av Benkern Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kommer jo helt ann på.. Hva du sitter på av annet utstyr? På ett punkt kan du vel komme til å risikere at CPU blir flaskehalsen.. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Du mener vel quad-sli som det egentlig blir. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har nå GTX 680 i SLi. Dette er egentlig greit, men jeg ønsker mer. Hva kan jeg forvente meg av GTX 690 i SLi? Jeg testet Quad sli med 680 for en stund siden, og driverstøtten var ikkje noe å skryte av foreløpig. Ytelsen ble akkurat som 2x 680 i sli. I bf3 da.... Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 PLXchippen som fletter begge GK104 sammen gjør en god jobb så ett kort av 690 yter ca like bra som 280 SLI. Min erfaring med Quad-sli med 2 kort er at man ikke får mer FPS , men kan ha på mer AA ol. Men nå har ikke jeg testet 690x2. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Sliter litt med at windows skifter tema til basic til tider når jeg spiller, tror det skjer oftest når jeg alt+taber spillet, er det for lite minne som er grunnen? Selve spillet flyter helt ok på low og noe high av instillinger. Har forøvrig 6 gb ram. Er egentlig ikke et stort problem, men dersom noen vet hvorfor det skjer så hadde det vært kjekt å vite Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Er programvare problem egentlig, og noe de fleste ville jeg tro opplever. Problemet er at windows tror systemet går tregt (fordi CPuen belastes kraftig), og at det går "sent" er jo bare sunt. Det betyr jo at prosessoren gjør sitt for å gi deg den beste ytelsen mulig. Vet desverre ikke helt hvordan du unngår det, men skjedd sjeldenere synes jeg vel og merke. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 tror ikke minne er problemet fordi det skjer hvis man har 16 gb også Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Sliter litt med at windows skifter tema til basic til tider når jeg spiller, tror det skjer oftest når jeg alt+taber spillet, er det for lite minne som er grunnen? Selve spillet flyter helt ok på low og noe high av instillinger. Har forøvrig 6 gb ram. Er egentlig ikke et stort problem, men dersom noen vet hvorfor det skjer så hadde det vært kjekt å vite Høyreklikk my computer > properties > Advanced System settings > performance > velg adjust for best performance > huk av de du vil ha og husk "enable aero peek" Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Takker og bukker. Skal neimen ikke ha noe automatisk tull som skal fortelle MEG om datamaskinen min er treig eller ei. Det finner jeg ut selv, og hvis den er det, ja så havner den komponenten som har skylda på dynga. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Take control of your computer! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ayay sir! The controll will never fall under some petty machine again! Taking controll of the machine, means you are taking back the controll of your life! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Fyttifaen! Skal si at den oppgradering til Ivy Bridge, 8GB RAM og nytt hovedkort var tingen ja! Før oppgradering kjørte jeg BF3 på medium med fps på rundt 30. Etter oppgraderingen kjører jeg faen meg på high med fps på 70-80! Og ultra med fps på rundt 30 noe som fungerer gull! Spillet lukker seg heller ikke når jeg alt-tab'er ut i Windows. HALLELUJA! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Fyttifaen! Skal si at den oppgradering til Ivy Bridge, 8GB RAM og nytt hovedkort var tingen ja! Før oppgradering kjørte jeg BF3 på medium med fps på rundt 30. Etter oppgraderingen kjører jeg faen meg på high med fps på 70-80! Og ultra med fps på rundt 30 noe som fungerer gull! Spillet lukker seg heller ikke når jeg alt-tab'er ut i Windows. HALLELUJA! BF3 kjører helt fint på E8500 sa du? Endret 4. mai 2012 av arni90 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Strengt talt ikke så rart når du hadde E8500 fra før av, Bf3 liker godt quad's Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå