Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor varm bruker deres pc å bli når dere spiller bf3? Hvis jeg sitter noen timer i strekk kan min fort bli 50,60,70grader, men kjøler seg fort ned til rundt 30-40 etter jeg har slått av.

Er ganske ny med å spille på pc, så er usikker på hva som er vanlig.

Om det skal ha noe å si så har jeg denne prosessoren og skjermkortet.

i5 2500k

gtx 560ti

Lenke til kommentar

Et annet program hvor man kan "lage" videoer som ikke blir like store som med fraps?

Har et problem med hakking mens jeg spiller online (multi og co-op) som jeg ikke har hatt før, og som jeg faen meg ikke får til å gå bort. Den ene dagen virket det helt supert, dagen etter hakker det uansett hva jeg gjør. Og nei, nettlinja mi er akkurat den samme og mer enn bra nok.

edit: skyrim/BF3 campaign går helt fint.

edit2: ser også at pingen til serverene (som vanligvis før lå rundt 25-50) er på 50-120 nå, hvorfor aner jeg ikke.. Noen som har noen tips? mottas med takk!

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Et annet program hvor man kan "lage" videoer som ikke blir like store som med fraps?

Har et problem med hakking mens jeg spiller online (multi og co-op) som jeg ikke har hatt før, og som jeg faen meg ikke får til å gå bort. Den ene dagen virket det helt supert, dagen etter hakker det uansett hva jeg gjør. Og nei, nettlinja mi er akkurat den samme og mer enn bra nok.

edit: skyrim/BF3 campaign går helt fint.

edit2: ser også at pingen til serverene (som vanligvis før lå rundt 25-50) er på 50-120 nå, hvorfor aner jeg ikke.. Noen som har noen tips? mottas med takk!

Dxtory tilbyr vel høyere komprimering alternativer.

Lenke til kommentar

Driver å laster ned catalyst 12.2 preview, dristig siden jeg ikke får 120hz på optoma hd67 til å fungere etter 11.7 uten spenstige modifikasjoner:S

Selv ATI selv skjønner ingenting... De skal ha for at jeg aldri har sett maken til rask respons på support og ikke minst oppfølging.

60hz er helt ok til bf3 forsåvidt, men responsen til musa/spillet er ikke til å sammeligne med 120hz.

Optoma HD67???

wut

Uansett hadde jeg prøvd å laste ned Radeonpro og sette flip queue size til 1 og sett hva som skjedde med responstida di da.

Responstida ved 120hz vs 60hz er en faktor som er fryktelig uavhengig slike detaljer om det er satt opp riktig:D

Skjønner hvor du vil hen forsåvidt.

Radeonpro eller atitray er spenstige programmer, men det vil ikke hjelpe hvis halvparten av kodingen i driverene har referanser som jobber imot mitt mål.... tro meg.

Når jeg klarer selv å lage modifikasjoner som får det til å fungere som ikke ATI klarer å inkorporere i sine egne drivere på tross av all informasjon de har fått gjennom 10-20 mail, så er det vel felleskapets hensyn som står i fokus. De prøvde , det skal de ha... men jeg tror de endte opp med kompabilitet til massen kontra støtte for min konfigurasjon (som er relativt sjelden)

Husker enda turneringene med quake der 200hz var "t3h shit" , vi har ikke kommet så langt fram i teknologien virker det som.

Responstid er alfa omega i fps uansett IMO.

Once you go 120hz, you never go back. Fikk min første LCD 120hz, 2233rz for 3 år siden etter jeg har brukt både crt og 75hz LCD. Skjer ikke at jeg blir å bruke en monitor til pc som har lav refresh rate.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå en fil (på 20mb) på 10 sek eller noe som jeg lagde med den derre dxtory.

Noe sted jeg kan laste den opp slik at den kan ses og noen som har peil kanskje kan påpeke problemet jeg har?

http://segmentnext.com/2011/10/25/battlefield-3-crashes-lag-stuttering-low-fps-graphics-origin-and-fixes/

Det er mange tips her anngående nettverks problemer med Battlefield 3.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Har nå en fil (på 20mb) på 10 sek eller noe som jeg lagde med den derre dxtory.

Noe sted jeg kan laste den opp slik at den kan ses og noen som har peil kanskje kan påpeke problemet jeg har?

http://segmentnext.com/2011/10/25/battlefield-3-crashes-lag-stuttering-low-fps-graphics-origin-and-fixes/

Det er mange tips her anngående nettverks problemer med Battlefield 3.

Ikke noe der som ser ut til å adressere mitt problem.

Hvordan kan noe virke 100% bra en dag, og helt ræva en annen dag uten at det er gjort noe?

Alt annet over internett (andre spill/ned-opplasting/film/streaming) går helt knirkefritt.

Begynner å bli litt lei :<

Lenke til kommentar

Prøver igjen. Skaffet meg et brukt zotac gtx 480 amp her om dagen. Yter det ca like bra som gtx 570 som folk sier? Vil jeg ha noen problemer med å kjøre dagens spill på "maks" ?

BF3, Shogun 2, The Witcher 2, Metro 2033...

Tror det er alle spillene du ikke kan kjøre på maks med et GTX 480...

Men deet skal vel gå greit uten AA osv? Altså fullhd + høyeste kvalitet på tekstures osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...