Macklemore Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 HD 6950 tar Bf3 på high med ca 50 fps så tror du klarer medium med enda høyere fps Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvor varm bruker deres pc å bli når dere spiller bf3? Hvis jeg sitter noen timer i strekk kan min fort bli 50,60,70grader, men kjøler seg fort ned til rundt 30-40 etter jeg har slått av. Er ganske ny med å spille på pc, så er usikker på hva som er vanlig. Om det skal ha noe å si så har jeg denne prosessoren og skjermkortet. i5 2500k gtx 560ti Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Det høres veldig bra ut. 90-100 tallet ville vært ganske høyt, og da kunne man nok godt vurdert å gjøre noe med det. Ellers skal det sies at maskinvaren er laget for over 100-110 grader. Endret 21. februar 2012 av Andrull 2 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Okei, takk skal du ha. Da slippet jeg å være nervøs for at den blir for varm. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg har 2 stk gtx560ti i min maskin og det går helt fint. Ligger vel på 65grader på det nederste kortet og 75 på det øverste. Jo kaldere kortet er jo bedre, men som Andrull sier er du laaangt ifra faresonen. 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Et annet program hvor man kan "lage" videoer som ikke blir like store som med fraps? Har et problem med hakking mens jeg spiller online (multi og co-op) som jeg ikke har hatt før, og som jeg faen meg ikke får til å gå bort. Den ene dagen virket det helt supert, dagen etter hakker det uansett hva jeg gjør. Og nei, nettlinja mi er akkurat den samme og mer enn bra nok. edit: skyrim/BF3 campaign går helt fint. edit2: ser også at pingen til serverene (som vanligvis før lå rundt 25-50) er på 50-120 nå, hvorfor aner jeg ikke.. Noen som har noen tips? mottas med takk! Endret 22. februar 2012 av wampster Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vet ikke om det er synes men føles ut som at jeg får fått mer fps på ultra med 570, dupper aldri under 60 fps nesten med litt klokk da Er oppe i 70 noen ganger, fler enn meg som har merket forskjell? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Et annet program hvor man kan "lage" videoer som ikke blir like store som med fraps? Har et problem med hakking mens jeg spiller online (multi og co-op) som jeg ikke har hatt før, og som jeg faen meg ikke får til å gå bort. Den ene dagen virket det helt supert, dagen etter hakker det uansett hva jeg gjør. Og nei, nettlinja mi er akkurat den samme og mer enn bra nok. edit: skyrim/BF3 campaign går helt fint. edit2: ser også at pingen til serverene (som vanligvis før lå rundt 25-50) er på 50-120 nå, hvorfor aner jeg ikke.. Noen som har noen tips? mottas med takk! Dxtory tilbyr vel høyere komprimering alternativer. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Takker. Her er forresten resultater fra speedtest.net og pingtest.net Det burde vel være bra nok for å ikke få lag? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Joda, mer enn bra nok det. Pass på at ingen andre programmer kjører i bakgrunnen som krever opp/ned hastigheter. Noen ganger skal det veldig lite til. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Har nå en fil (på 20mb) på 10 sek eller noe som jeg lagde med den derre dxtory. Noe sted jeg kan laste den opp slik at den kan ses og noen som har peil kanskje kan påpeke problemet jeg har? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Youtube er vel det letteste alternativet. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Driver å laster ned catalyst 12.2 preview, dristig siden jeg ikke får 120hz på optoma hd67 til å fungere etter 11.7 uten spenstige modifikasjoner:S Selv ATI selv skjønner ingenting... De skal ha for at jeg aldri har sett maken til rask respons på support og ikke minst oppfølging. 60hz er helt ok til bf3 forsåvidt, men responsen til musa/spillet er ikke til å sammeligne med 120hz. Optoma HD67??? wut Uansett hadde jeg prøvd å laste ned Radeonpro og sette flip queue size til 1 og sett hva som skjedde med responstida di da. Responstida ved 120hz vs 60hz er en faktor som er fryktelig uavhengig slike detaljer om det er satt opp riktig:D Skjønner hvor du vil hen forsåvidt. Radeonpro eller atitray er spenstige programmer, men det vil ikke hjelpe hvis halvparten av kodingen i driverene har referanser som jobber imot mitt mål.... tro meg. Når jeg klarer selv å lage modifikasjoner som får det til å fungere som ikke ATI klarer å inkorporere i sine egne drivere på tross av all informasjon de har fått gjennom 10-20 mail, så er det vel felleskapets hensyn som står i fokus. De prøvde , det skal de ha... men jeg tror de endte opp med kompabilitet til massen kontra støtte for min konfigurasjon (som er relativt sjelden) Husker enda turneringene med quake der 200hz var "t3h shit" , vi har ikke kommet så langt fram i teknologien virker det som. Responstid er alfa omega i fps uansett IMO. Once you go 120hz, you never go back. Fikk min første LCD 120hz, 2233rz for 3 år siden etter jeg har brukt både crt og 75hz LCD. Skjer ikke at jeg blir å bruke en monitor til pc som har lav refresh rate. 1 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Har nå en fil (på 20mb) på 10 sek eller noe som jeg lagde med den derre dxtory. Noe sted jeg kan laste den opp slik at den kan ses og noen som har peil kanskje kan påpeke problemet jeg har? http://segmentnext.com/2011/10/25/battlefield-3-crashes-lag-stuttering-low-fps-graphics-origin-and-fixes/ Det er mange tips her anngående nettverks problemer med Battlefield 3. Endret 22. februar 2012 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Prøver igjen. Skaffet meg et brukt zotac gtx 480 amp her om dagen. Yter det ca like bra som gtx 570 som folk sier? Vil jeg ha noen problemer med å kjøre dagens spill på "maks" ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Prøver igjen. Skaffet meg et brukt zotac gtx 480 amp her om dagen. Yter det ca like bra som gtx 570 som folk sier? Vil jeg ha noen problemer med å kjøre dagens spill på "maks" ? Ja, battlefield 3 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Har nå en fil (på 20mb) på 10 sek eller noe som jeg lagde med den derre dxtory. Noe sted jeg kan laste den opp slik at den kan ses og noen som har peil kanskje kan påpeke problemet jeg har? http://segmentnext.com/2011/10/25/battlefield-3-crashes-lag-stuttering-low-fps-graphics-origin-and-fixes/ Det er mange tips her anngående nettverks problemer med Battlefield 3. Ikke noe der som ser ut til å adressere mitt problem. Hvordan kan noe virke 100% bra en dag, og helt ræva en annen dag uten at det er gjort noe? Alt annet over internett (andre spill/ned-opplasting/film/streaming) går helt knirkefritt. Begynner å bli litt lei :< Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Prøver igjen. Skaffet meg et brukt zotac gtx 480 amp her om dagen. Yter det ca like bra som gtx 570 som folk sier? Vil jeg ha noen problemer med å kjøre dagens spill på "maks" ? BF3, Shogun 2, The Witcher 2, Metro 2033... Tror det er alle spillene du ikke kan kjøre på maks med et GTX 480... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 flight simulator X. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Prøver igjen. Skaffet meg et brukt zotac gtx 480 amp her om dagen. Yter det ca like bra som gtx 570 som folk sier? Vil jeg ha noen problemer med å kjøre dagens spill på "maks" ? BF3, Shogun 2, The Witcher 2, Metro 2033... Tror det er alle spillene du ikke kan kjøre på maks med et GTX 480... Men deet skal vel gå greit uten AA osv? Altså fullhd + høyeste kvalitet på tekstures osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå