Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hva vil du anbefale da? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Pr dags dato er det vel ingen kort alene som klarer bf3 med 100% Max grafikk på 1080p? Så det er vel det han vil frem til? 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hva vil du anbefale da? At du klarer deg med High og et HD 7950, HD 6950 2GB eller GTX 560 Ti 448 Core. GTX 580 har totalt mistet relevansen etter at 7970 og 7950 kom ut. Om du virkelig er interessert i å svi av 3500+ kr på skjermkort ville jeg ventet til Nvidia lanserte noe og sett om prisene går ned med tid. Pr dags dato er det vel ingen kort alene som klarer bf3 med 100% Max grafikk på 1080p? Så det er vel det han vil frem til? Spot-on Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kjører 5850 på high med spillbar FPS.. Litt irriterende, enten det er prosessor, RAM eller GPU her, men når jeg skal recorde så går det ikke an å spille.. bruker du fraps, da må du velge at den skal filme 60 FPS Ut ifra skjermkortet er det nok det som holder frapsinga tilbake her. Se hvor mye FPS du har mens du frapser og når du ikke frapser. Du kan prøve å sette den til å filme i 60FPS, men tror ikke du har kraftig nok maskinvare til det. du kan ha rett med skjermkortet, men da jeg filmer i 25 lagged det veldig og samme med 30, men med 40-60 går det fint Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ingen her som bruker joystick til BF3? Jfr innlegg på forrige side. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Da lurer jeg på hva du legger i spillbar fps? Spillbar er spillbar. Snakker ikke om 10 fps, kanskje 20. Neida, ligger vel på rundt 50-25 bruker du fraps, da må du velge at den skal filme 60 FPS Fungerer ikke noe bedre da.. Ut ifra skjermkortet er det nok det som holder frapsinga tilbake her. Se hvor mye FPS du har mens du frapser og når du ikke frapser. Du kan prøve å sette den til å filme i 60FPS, men tror ikke du har kraftig nok maskinvare til det. Ja, frapsingen er problemet. FPSen synker jo dramatisk når jeg begynner å recorde, spesielt på baner med mye store områder og forskjell, som gjør at fpsen generelt synker. Nei, begynner vel å dra litt, men det fungerer flott uten å recorde, selv om jeg sku ønske at jeg kunne recordet.. EDIT: Jeg prøvd joystick, men likte det ikke så godt. Dette var da kun en spake, men ville nok gått for Saitek systemet Sencured. Saitek leverer mye fett, men kvaliteten kan variere.. Endret 16. februar 2012 av Lami Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ja, frapsingen er problemet. FPSen synker jo dramatisk når jeg begynner å recorde, spesielt på baner med mye store områder og forskjell, som gjør at fpsen generelt synker. Om du fortsatt sitter på den E8600en er det enten den eller harddisken din som er det store problemet Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Sitter på E8500 ja.. Harddisken? Har en vanlig 7200rpm snurredisk.. Så enten prosessoren og harddisken altså.. ikke skjermkortet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Du skranter nok litt på prosessor siden ja. Spesielt hvis du ønsker å frapse da dette ofte krever litt for mye CPU kraft sammen med BF3. Om du hadde hatt 775 Quad eller nyere socket så vil du nok klare å frapse samtidig som du spiller. Her har ikke harddisken noe spesielt å si. Du kan prøve andre alternativer til Fraps. Dxtory kan være bedre i noen tilfeller, men ingenting er garantert. Endret 16. februar 2012 av Refsa Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du skranter nok litt på prosessor siden ja. Spesielt hvis du ønsker å frapse da dette ofte krever litt for mye CPU kraft sammen med BF3. Om du hadde hatt 775 Quad eller nyere socket så vil du nok klare å frapse samtidig som du spiller. Her har ikke harddisken noe spesielt å si. Du kan prøve andre alternativer til Fraps. Dxtory kan være bedre i noen tilfeller, men ingenting er garantert. Det skal jo lagres et visst antall bilder i sekundet av en viss oppløsning og fargedybde, i RAW-format kan dette fort passere 100MB/s Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 BF3 krever allerede såpass mye av CPU'en at HDD ikke er problemet her. Sitter selv og recorder på en WD disk med rundt 100mb r/w helt uten problemer. Har til og med recorda uten problemer til en WD disk med 60mb r/w. Om problemet hadde oppstått på en nyere i7 prosessor så klart, da ville HDD hatt noe og si om han fortsatt hadde problemer med recording. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Andre som har problemer med Origin i dag? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 spilt de siste 4 timer nå, og har ikke merket noe problemer med origin. kan du si eksakt hva som er problemet? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Får ikke logget inn, og når jeg prøver å joine en server så spør den etter logg inn igjen. Fikk en kamerat til å teste som ikke bor så langt unna, han har akkurat samme problemet. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nå ser det ut til å funke igjen. Kanskje et lokalt problem. :s Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Andre som har problemer med Origin i dag? Beklager å virke teit, men synes det er litt mye gnæg hver gang noen ikkje kommer inn på bf3/origin klikker... Er det noe seriøs feil så står det på battlelog siden. 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Nesten så jeg skulle sagt det selv Edit: Eventuelt så kan de lage engen "er battlelog nede" tråd ? Endret 19. februar 2012 av ÜberTec Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Andre som har problemer med Origin i dag? Beklager å virke teit, men synes det er litt mye gnæg hver gang noen ikkje kommer inn på bf3/origin klikker... Er det noe seriøs feil så står det på battlelog siden. Det var ikke feil hos meg, sannsyneligvis ikke hos origin heller, men heller noe hos en eller annen ISP. Ville bare høre så slipper jeg å plundre på en feil som ikke jeg har skyld i. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 vil jeg kunne bruke fraps med et 6950 2gb, 2500k @ 4.7 på 1920x1200 på medium settings og 60fps? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Tja, krever endel veit jeg, men prøv Dxtory, tror den bruker mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå