Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3

Anbefalte innlegg

hva skjer med at jeg først hadde 2mb/s i nedlasting fra origin på bf3 og så bare 800kb/s? :p det var veldig urettferdig.. Har ikke mulighet å fortsette nedlastinga før ikveld da... :S :p

Du har buffer-filer og cache liggendes på pcen. De første 2% vil gå på 2-3Mb/s. Om du har beta-filene liggende på pcen fra før av vil du kunne "bruke" noen av disse filene i fullversjonen. Noe som gjør at de første 10-20% vil gå på 2-3Mb/s. Om du da detter ned på 800kb/s betyr dette at ditt Internett ikke kan laste ned på mer enn 800kb/s (Tilsvarende 6.4Mbit/s). Om du venter 10 timer vil ikke det ha noen innvirkning på nedlastingshastigheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny skjerm Fujitsu 27" P Line P27T-6P IPS og endelig fått orden på driverne.

Nå pomper 4870x2 93c på begge kjerner. :new_woot:

Drar BF3 i 2560x1440 caspian border 50-90 fps på LOW eller 1920-1080 på HIGH

Sefølgelig med alt av AA av.

Men skal bli fint med eit 7970 eller 7950. :whistle:

Er ikke det ganske stort etterslepp på skjermen ??

Selvom den sier 6MS så er det mye mer i realiteten kontra TN panel ??

Har hatt Samsung T240 5ms og Benq 2 ms TN og merker ingen forskjell skjermene.

P27T-6P IPS har 6 ms og merker ikkje noe til etterslep i spill.

Konge og ha ein skjerm med gode farger og høy oppløsning. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvilke Catalyst drivere og CAP bruker du? Sliter med å få 4870 CFX til funke i BF3.

Lenke til kommentar

hva skjer med at jeg først hadde 2mb/s i nedlasting fra origin på bf3 og så bare 800kb/s? :p det var veldig urettferdig.. Har ikke mulighet å fortsette nedlastinga før ikveld da... :S :p

Du har buffer-filer og cache liggendes på pcen. De første 2% vil gå på 2-3Mb/s. Om du har beta-filene liggende på pcen fra før av vil du kunne "bruke" noen av disse filene i fullversjonen. Noe som gjør at de første 10-20% vil gå på 2-3Mb/s. Om du da detter ned på 800kb/s betyr dette at ditt Internett ikke kan laste ned på mer enn 800kb/s (Tilsvarende 6.4Mbit/s). Om du venter 10 timer vil ikke det ha noen innvirkning på nedlastingshastigheten.

Ja selvfølgelig, der forklare jo sakken. :-)

Takker for oppklaringen! ;)

Lenke til kommentar

Hvilke Catalyst drivere og CAP bruker du? Sliter med å få 4870 CFX til funke i BF3.

Når BF3 kom ut funka driverne bra. Men etter pachen kom slutta eine kjernen og funke. Har faktisk prøvd det meste av drivere til slutt måtte eg ta ein reinnstall.

Har reinstalert pc og bruker Nyeste cataclyst 12.1 og cap det funka. :thumbup:

Endret av Sinusn
Lenke til kommentar

I tillegg må du sitte å fise på viftene til skjermkorta under installasjonen av driverne... Nei, såklart trenger du ikke reinstallere windows for at CFX skal fungere.

Etter masse hodebry så gadd eg ikkje meir og formaterte SSDn med windows og instalerte på nytt.

Er av og til greit og at ein clean install når driver og program hoper seg opp på maskina.

Endret av Sinusn
Lenke til kommentar

Tviler litt paa om jeg bor kjope det forrige oppsettet jeg postet tidligere i traaden, blir litt for dyrt... Vil helst ha en PC for under 8k som kan spille bf3 paa high med rundt 50FPS, er det mulig? Hvis det er, hadde jeg blitt utrolig glad hvis noen kunne gi med et oppsett for den kvaliteten og prisen! :)

Lenke til kommentar

Nå bør DICE se til å få fikse muse problemene sine i dette spillet her, før jeg rage-moder meg inn i en annen verden :realmad:

Museproblemer? JEg har ikkje sett noen enda :dontgetit:

Virker å være ganske random for min del. Ut av det blå kan man ikke trykke med musen inne i menyene, og da sitter man der uten de helt store valgmulighetene :p Man kan jo til en viss grad bruke piltastene og enter. Og når sensen er treg i menyene, er den enten normal eller på overspeed in-game.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har hørt at denne ikke så bra, mens R3 er veldig bra, er det noe stor forskjell? Har lyst å spare så mye som mulig.

Hva burde jeg velge mellom disse SSD harddiskene?OCZ SSD Agility 3 Series 2.5" 60GB eller Corsair SSD Force Series F80A, 80GB?

Kjøpte det Cooler Master kabinettet til broderens PC-bygg, helt kurrant, litt shabby byggekvalitet, men er som et resultat av det er det veldig lett.

Ellers er det jo ikke mye gode løsninger, og du bør kjøpe en ekstra vifte som du monterer i front.

Har forøvrig R3 Mini selv, og det kan egentlig ikke sammenlignes.

Skal du ha et billig kabinett hadde jeg gått for Antec One-Hundred.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Virker å være ganske random for min del. Ut av det blå kan man ikke trykke med musen inne i menyene, og da sitter man der uten de helt store valgmulighetene :p Man kan jo til en viss grad bruke piltastene og enter. Og når sensen er treg i menyene, er den enten normal eller på overspeed in-game.

Har du stemt på min lille undersøkelse om nøyaktig dette problemet : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1405847

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...