Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som vet om logitech extreme 3d pro joystick er kompatibel med Win 7?

er det mange problemer med denne joysticken?

Ja den fungerer fett, neste gang kan du bare sjekke logitech sine hjemmesider.

neste gang kan du bare sjekke logitech sine hjemmesider du. da finner du mitt svar på ditt.

er det ikke en grunn til jeg spurte her på forumet da?

System Requirements

PC

Windows® 98, Windows® 2000, Windows® Me, Windows® XP, Windows® Vista™ (hvor en Win 7?)

Pentium® (or compatible) processor

64 MB RAM

20 MB available hard disk space

CD-ROM drive

USB port

Mac

Mac OS® 9 or later

USB port

Lenke til kommentar

noen som vet om logitech extreme 3d pro joystick er kompatibel med Win 7?

er det mange problemer med denne joysticken?

Ja den fungerer fett, neste gang kan du bare sjekke logitech sine hjemmesider.

neste gang kan du bare sjekke logitech sine hjemmesider du. da finner du mitt svar på ditt.

er det ikke en grunn til jeg spurte her på forumet da?

System Requirements

PC

Windows® 98, Windows® 2000, Windows® Me, Windows® XP, Windows® Vista™ (hvor en Win 7?)

Pentium® (or compatible) processor

64 MB RAM

20 MB available hard disk space

CD-ROM drive

USB port

Mac

Mac OS® 9 or later

USB port

Neste gang du sjekke, sjekk mer åpenbart oppdadert sider, der du faktisk kan laste ned drivere.

post-129544-0-38825800-1326742383_thumb.png

Lenke til kommentar

Hah, fuck you EA support. Måtte nok fikse problemet jeg hadde med BF3 selv. Om andre har problemer med at installeringa går fra "Installing" og tilbake til "ready to install" etter et par minutter hele tiden er det en enkel fiks. Om du stikker til "__Installer" mappen i "Battlefield 3" installerings mappa så skal det ligge to filer der. Den ene heter "InstallLog.txt" og den andre "Cleanup.exe". Ta en titt inn i "InstallLog.txt" med Notepad/Notepad++ og finn linje 42. Om det står "Failed to install cleanup program"

og "Installer finished with exit code: 2" så har du samme problem som meg. Dette fikses ganske lett. Kopier "Cleanup.exe" fra "__Installer" mappen. Denne skal du lime inn i "\program files\common files\eainstaller\battlefield 3". Det vil ganske sikkert ligge en anen fil der med samme navn, kopier over denne. Så kan du starte origin og installere spillet. Alt skal da gå knirkefritt.

NB!: Jeg vet ikke om dette er oppdaget før eller om noen andre har rapportert denne fixen. Ei heller er det sikkert at den funker for deg.

Lenke til kommentar

Vil jeg klare BF3 på den her?

Ser ut til at den klarer BF3 på High. Nå skrev han på uggabugga språk så var ikke så enkelt å se hvilken innstillinger han hadde.

Visst grafikken blir såpass så tror jeg at jeg overlever.

Det er vel singleplayer han driver med her. Regner med at i multiplayer med mange spillere, så blir det ikke såpass lett å kjøre på en slik konfigurasjon, i alle fall ikke med High-innstillinger.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Når jeg gamer battlefield så hopper plutselig pc'n ut i windows kanskje hvert 5 minutt, må trykke på for å komme igjen, men er mildt sagt sykt frustrerende. Noen som vet hva det skyldes?

pc'n har fått HIV tror jeg ph34r.gif

Høyskolen i Vestfold?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg gamer battlefield så hopper plutselig pc'n ut i windows kanskje hvert 5 minutt, må trykke på for å komme igjen, men er mildt sagt sykt frustrerende. Noen som vet hva det skyldes?

Popper det opp noe updates eller antivirus greier nede i høyre hjørne? If so, er det grunnen.

Lenke til kommentar

Stor forskjell i ytelse på single og multiplayer. Hvem spiller egentlig singleplayer uansett :p

Forskjell er det sikkert, men har du testet hva som krever mest? Jeg husker at den forrige laptopen min knapt klarte å kjøre BF:BC2 SP på low, mens i MP gikk medium helt fint. Det er ofte veldig mange fiender på en gang i SP, og i tillegg er det masse scriptede eksplosjoner og tankser som kjører igjennom vegger... Og jordskjelv! I MP er alt som regel mer spredt, med mindre man spiller Metro 64p CQ og 15 stykker sprenger hverandre i filler med C4 og RPG samtidig som noen fyrer av en røykgranat som treffer en MAV som deretter eksploderer.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg klarer ikke å joine noen servere. Eller, det står joining server og alt det der, men kommer ikke inn. BF3 lastes i bakgrunnen som ellers, og når jeg trykker på ikonet kommer jeg til loadingscreen. Men når det ser ut som om lastingen er ferdig, blir skjermen svart, og jeg er tilbake til desktop. BF3 kjører enda, men når jeg trykker på ikonet skjer det ingenting bortsett fra at musepekeren forsvinner.

Da må jeg i tastmanager å avslutte BF3 prosessen.

Er en stund siden jeg har spillt no og tror jeg har oppdattert skjermkort-driveren siden sist.

Kjører nå med 11.12 driveren på et 6950 2GB-kort.

Kunne for så vidt prøvd å reinstallere spillet, men CDen ligger hos en tjommoi og det tar sykt lang tid å laste ned. Så vil gjerne prøve andre ting først.

Ble litt mye skrift nå ser jeg, men til dere som har lest dette; noen tips?

EDIT: Nå popper det opp "Display driver stopped responding and has recovered" etter jeg har fått opp loadingscreen.

Bumper denne litt :)

Lenke til kommentar

Ny skjerm Fujitsu 27" P Line P27T-6P IPS og endelig fått orden på driverne.

Nå pomper 4870x2 93c på begge kjerner. :new_woot:

Drar BF3 i 2560x1440 caspian border 50-90 fps på LOW eller 1920-1080 på HIGH

Sefølgelig med alt av AA av.

Men skal bli fint med eit 7970 eller 7950. :whistle:

Lenke til kommentar

Er ikke det ganske stort etterslepp på skjermen ??

Selvom den sier 6MS så er det mye mer i realiteten kontra TN panel ??

Lenke til kommentar

Er ikke det ganske stort etterslepp på skjermen ??

Selvom den sier 6MS så er det mye mer i realiteten kontra TN panel ??

Etterslep er oppskrytt.

Har blitt rimelig skuffet over det meste av TN-paneler som er ute på markedet i dag (de fleste er ganske crap), og litt etterslep gjør da ikke SÅ mye. MYE værre at du ikke ser noe som helst i mørke områder, eller i mørke steder, fordi kontrastnivået er altfor dårlig. Eller at fargene er helt feil og sklir ut slik at du ikke kan skille venn eller fiende på litt avstand. :ph34r: Såklart, det finnes greie TN-paneler, men disse må være noen sjeldne perler der ute. IPS-paneler garanterer ivhertfall kvalitet mer eller mindre.

Uansett, jeg er da såpass "gammel" at jeg helt fint har klart å spille med over 20 og 24 ms i etterslep i starten av tidlig LCD-panel tiden. Samt 8-10ms som kom litt senere. Var da en av de skikkelig raske skjermene. Det jeg bruker i dag er på 5ms og kan ikke merke det spor forskjell fra dette og et såkalt 2ms panel. Mest fordi produsenter juger så det renner på etterslep.

Bare min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...