Bjerknez Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Tok dette bildet i dag i et skogholt like ved her jeg bor. Det er vist ifg. rykter speideren som har gjort om en del av skogen til en treningsbane for ett eller annet. Bikkja liker seg vertfall godt her Exifdata: Lukkertid: 1/40 Brennvidde: 24mm. ISO: 400 Blender: f/7.1 EDIT: Her er versjon to av bildet over: Endret 22. oktober 2011 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det var litt dystert. Versjon to er meget dyster. Gir nesten en litt ekkel følelse. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Det var litt dystert. Versjon to er meget dyster. Gir nesten en litt ekkel følelse. Hehe, er litt av meningen det egentlig. Altså den dystre følelsen med ver. 2 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Versjon 2 er utrivelig, jeg vil helst snu umiddelbart og løpe vekk fra den plassen i skogen, langt vekk. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Versjon 2 er utrivelig, jeg vil helst snu umiddelbart og løpe vekk fra den plassen i skogen, langt vekk. Hehe, bra jeg har lykkes med å skape den stemingen da vertfall Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hehe, bra jeg har lykkes med å skape den stemingen da vertfall Det har du nok da. Om du i tillegg hadde kopiert inn en skygge av et ansikt et sted baki der, slik som på dette bildet fra Åråsen, hadde det blitt virkelig utrivelig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Versjon 2 er utrivelig, jeg vil helst snu umiddelbart og løpe vekk fra den plassen i skogen, langt vekk. Skal ikke protestere på det. Men det betyr vel at fotografen har lykkes med å fange stemningen. edit: Jeg synes at s/h utgaven gjør seg best her. Fargeutgaven har noen rester av "snilt" over seg. Men jeg tenker ikke speiderleir når jeg ser dete bildet ... Endret 22. oktober 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Anskar: Manipulering er nok ikke helt min greie, men skjønner jo hvadu mener ... hehe tomsi42: Jeg er egentlig enig med deg der. Likte også svart/hvitt utgaven best. (med litt sephia tone dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå