carmelita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg kjøpte en ny komfyr brukt for et par uker siden, pga den som fulgte med leiligheten ikke hadde fungerende stekeovn. Den nye (en electrolux) testet jeg stekeovnen på, men ikke kokeplatene før jeg dro på ferie. Nå har jeg kommet hjem igjen, og det ryker av alle platene. Har prøvd å skrubbe løs, men det ser ikke ut til å funke. Ryker fortsatt, og nå er jeg lei. Skal jeg bare la de stå på, selv om det ryker, og se om det gir seg? Forslag til hva jeg kan gjøre/hva som er årssaken? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har du prøvd stålull? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg hadde bare satt dem på mens jeg luftet og sett om jeg fikk svidd vekk hva det nå er som ryker. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Har prøvd stålull ja, men har ikke hatt tid til virkelig stå og gnikke og gnu enda. Jeg kan bruke skurekrem, ikke sant? Hmm. Merker jeg er litt pysete på dette området. Får vel sette de på og la det stå til. Hvis jeg tør. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ja, men hvis jeg husker rett så skal ikke skurekrem eller stålull brukes på porselen. Står sikkert på pakken, så pass på resten av komfyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå