Vannfrisk Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei, jeg har med all sannsynligvis fått et virus på oppstartsdelen av pcen. Jeg har prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus, noe som fungerte et par ganger, men da jeg skulle kjøre virusprogrammet for å få fjernet viruset så ble alt enda verre. Jeg får ikke F8 til å fungere lengre, har prøvd å gjennopprette til spesifikke datoer osv, men ingenting ser ut til å fungere. Har også prøvd å lage en cd som skal fjerne problemer i bootingen, men heller ikke det har fungert. Hva kan jeg gjøre egentlig? Levere pcen inn til service? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Siden man alltid tar backup så kan du bare legge inn OS på nytt. Evt sette inn OS-dvd / boote på OS-partisjon om laptop og trykke reparere oppstart først. http://www.maximumpc...tup_repair4.png Endret 22. oktober 2011 av War Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Siden man alltid tar backup så kan du bare legge inn OS på nytt. Evt sette inn OS-dvd / boote på OS-partisjon om laptop og trykke reparere oppstart først. http://www.maximumpc...tup_repair4.png Hvordan legger man inn OS på nytt? Har prøvd å trykke reparere oppstart mange ganger, får bare opp at windows ikke kan reparere. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det laptop eller stasjonær. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Er det laptop eller stasjonær. Laptop. Asus. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Da har du nok OS på en egen partisjon og kode under laptopen. Restart og se hvilken knapp du skal trykke for eks F7 ol. Da booter den / som om det var en dvd med OS på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå