Haze2003 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei! Jeg sliter med bluesceen med min nye Agility3 disk (se vedlegg) Leser på diverse forumer at det er flere som har dette problemet. Jeg oppgraderte fw til 2.11, og det hjalp litt. Men, jeg får fortsatt bluescreen innimellom. Ser at v2.15 er ute nå. Min hw er... > Mainboard : Asus P5Q-PRO > Chipset : Intel P45/P43 Som dere ser har jeg et gammelt hk, så jeg kjører min ssd disk på dette kortet Jeg har testet minne brikkene & hd for error, uten og finne noe. Litt knotete forklart dette men... noen som har noen tips? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Oppdater til 2.15. Det skal visstnok fikse blåskjermproblemene folk har sliti med siden lansering. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 oj! spennende... men jeg kjører ssd disken som boot disk. Tips på hvordan jeg enkelt oppdaterer fw på den da? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 oj! spennende... men jeg kjører ssd disken som boot disk. Tips på hvordan jeg enkelt oppdaterer fw på den da? Her er en mulighet. Husk alltid å ta backup før oppdatering. Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Eg har faktisk sett denne med min M4 256GB disk som er på eit Asus Maximus II Formula HK. Trur det har hendt 3-4 gonger sidan slutten av Juni. Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skjedde meg meg firmware 2.06, men på 2.09 så har jeg aldri fått bsod 2.11 Ingen BSOD 2.13 Ingen BSOD Men kommer til å oppgradere til 2.15... spesielt pga. siste punkt under! Copy paste pdf ocz firmware beskrivelse: Issues resolved since version 2.13: Fixed a rare condition that may cause Windows Blue Screen error when the primaryconfigured drive woke up from either a SATA slumber mode or S3/S4 modes Fixed a rare condition that may cause Windows Blue Screen error when the drive was configured as primary with OS installed Fixed a corner-case issue that may cause the drive to stutter or Windows freezing screen when a media read error occurred Further improved robustness of Secure Erase operation to prevent possible low-level data structure corruption Significantly improved TRIM handling to enhance system stabilit Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) oj! spennende... men jeg kjører ssd disken som boot disk. Tips på hvordan jeg enkelt oppdaterer fw på den da? Her er en mulighet. Husk alltid å ta backup før oppdatering. Takk, dette funket flott! Enkelt var det også! Fant ikke den iso fila, men fant en annen post der linken funka. Denne var vist litt nyere også, ekstra på denne iso fila var... "Shortcut on the desktop to fix the temperature reporting error on the "3" series drives." Så jeg fixet det også. Fikk spørsmål om at jeg måtte "power cycle drive" Hva er dette? Skru maskinen helt av, vente 10sec, så skru på igjen... Er det powr cycle? Endret 24. oktober 2011 av Haze2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå