Patrick123 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Enkelt og greit, hvilket tiår fra 1900 og t.o.m. 2010 liker du best og skulle helst sett igjen? Synes du at du er født forsent og skulle gjerne opplevd 50-tallet eller savner du tilbake til din ungdom i 70-årene? Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er selv født i 94 og har opplevd litt av 90-årene, men selvfølgelig da uten så mye forståelse av verden og samfunn. Skulle gjerne likt å opplevd 80, og 90-årene fult ut. Dette fordi jeg føler folk stod mer samlet og at ting var mer personlig, tror datateknologi har ødelagt litt av dette. Selvfølgelig, Pc og mobil har veldig store fordeler og har gjort samfunnet mye lettere, men det har ødelagt mye av det som var før. Hvis man skulle snakke med noen før måtte man ringe eller møte dem personlig, idag skriver vi bare noe tekst. Hadde også vært gøy å sett teknologien sin store utvikling. Vet ikke, mye ting som hadde vært gøy å sett fra tidligere tiår, men er vell sånnsett fornøyd med de årene jeg har fått hittil i min levetid. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Burde vel kanskje sagt hvilket tiår jeg foretrekker selv Vokste også opp på 90-tallet, født i -90 for å være spesifikk, og merker faktisk litt forskjell på min barndom og den som ungene har i dag, selv om det bare er snakk om drøye 15 år. Et inntrykk jeg har et at barne-TV er gått rett til helvete nå Husker så godt det som gikk på barne-TV (og TV generellt) da jeg var 5-6 år gammel, det var i en annen liga enn dette datalagde, 3D fikserte, psykedeliske meningsløse oppgulpet barn ser på i dag. Og bare så det er sagt, det er kun de siste 10 årene at barn har trukket helt inn for å leke, husker at jeg var konstant ute dagen lang, sommer som vinter Shit, nå ble jeg nostalgisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå