Gå til innhold

AOC 19" CRT 9GLR til 995,- Kan den være bra?


gotark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke skjermen er blandt de beste skjermen alså.....et ordtak: "man får det man betaler for"

 

Om du er interresert i en bra skjerm som gir et godt bilde og varer lenge så ville jeg sett etter et mere kjent og bedre merke innen crt skjerm.

 

Vil du bare ha det billigste som er uten å ta hensyn til kvalitet osv så går du for den. Valget er ditt

 

Om du har sittet på en 15" skjerm såpass lenge som du sier tror jeg ikke du er så kresen på skjerm så jeg ville gått for den :yes:

 

(ikke for å skremme men 75 hz kan gi hodepine osv....jeg hadde en 19" med 85 hz og var plaget av hodepine osv. Det annbefales å ha en skjerm med rundt 100 hz i 1600x1200, men om du kjører 1280x1024 oppløsning skal hertzen bli høyere.)

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke skjermen er blandt de beste skjermen alså.....et ordtak: "man får det man betaler for"

 

Om du er interresert i en bra skjerm som gir et godt bilde og varer lenge så ville jeg sett etter et mere kjent og bedre merke innen crt skjerm.

 

Vil du bare ha det billigste som er uten å ta hensyn til kvalitet osv så går du for den. Valget er ditt

 

Om du har sittet på en 15" skjerm såpass lenge som du sier tror jeg ikke du er så kresen på skjerm så jeg ville gått for den :yes:

 

(ikke for å skremme men 75 hz kan gi hodepine osv....jeg hadde en 19" med 85 hz og var plaget av hodepine osv. Det annbefales å ha en skjerm med rundt 100 hz i 1600x1200, men om du kjører 1280x1024 oppløsning skal hertzen bli høyere.)

 

75hz = hodepine?

 

Jeg sitter på en superdårlig skjerm...

kjører 1024med 60hz...sitter mange mange timer foran pc'n hver dag.

bilderøret og greier er ødelagt på skjermen :-?

Lenke til kommentar

(ikke for å skremme men 75 hz kan gi hodepine osv....jeg hadde en 19" med 85 hz og var plaget av hodepine osv. Det annbefales å ha en skjerm med rundt 100 hz i 1600x1200, men om du kjører 1280x1024 oppløsning skal hertzen bli høyere.)

 

Men de fleste med 19" skjerm har en oppløsning på 1152x864->1200x1024 og da har den jo høyere hz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...