eveant Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det ringte en fra "windos technical services" eller noe sånt og påsto at jeg kan få et avansert virus ved å bare gå inn på internett, og at jeg måtte få hjelp av han til å sjekke om jeg hadde fått dette viruset. Jeg sa at jeg bare kunne sjekke det selv med en anti-virus program, men han mente at det var for vanskelig for et anti-virusprogram. Han snakket på engelsk, og jeg ba han ringe igjen senere. Han mente at 35% av WIndows-brukerene hadde dette problemet, og at Norge og Sverige var utsatt. Er det bare noe tull, eller kan det faktisk være tilfelle? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Detter er bare tull, han vil at du skal laste ned virus. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 åh? har han ringt deg også? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kjent sak. Det er en scam. MS har måtte gå ut i media og fortelle at de ikke gjør slikt. Hvis du gjør som han sier så kommer han til å be deg innstallere et eller annet program. Og vips har han full tilgang til PCen din. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg fant også denne nettsaken. Blir morro når han ringer tilbake, etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå