Aqeuitas Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei! Jeg har et stort problem med mine to nye skjermkort, gigabyte radeon hd 6870. Det er en video jeg fant på youtube som viser problemet mitt. Skjermen "flicker" og det kommer sorte firkanter randomly på skjermen i tillegg. Problemet oppstod etter jeg byttet strømforsyning og mitt geforce 460 gtx kort mot 2x radeon 6870 kort. Jeg har prøvd med nye rambrikker ettersom jeg ble bedt om å sjekke minnet men det hjelper ikke. Når jeg deaktiverer crossfire eller kun bruker et kort så forsvinner problemet også så det må jo være en crossfire feil. Jeg bruker catalyst versjon 11.9. overføring skjer via DVI-D. Problemet oppstår når jeg spiller og når jeg sitter i windows. Er det noen som kan hjelpe meg ? Hovedkort: MSI 890 FXA-GD65 CPU: Amd phenom x4 965 black edition Ram: Corsair 4giga 1600 mhz PSU: 1000 Watt OS: Windows 7 home edition Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du er sikker på at begge kortene fungerer? I så fall er det crossfire-broen som er defekt sannsynligvis. Lenke til kommentar
Aqeuitas Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Ja jeg er sikker på at begge kortene fungerer. Har testet dem hver for seg og begge broene har jeg også testet.Problemet er der fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå