frull2808 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei, Jeg kjører en OCZ Vertex 3 Max Iops som systemdisk. Nå har jeg gått til innkjøp av 2 stk. Western Digital Caviar Black 2tb 6gbps. Disse hadde jeg tenkt til å kjøre i RAID 0 som ekstra lagring, men det viser seg å være vanskligere enn jeg skulle tro. Har aktivert RAID mode i BIOS, pluss laget et RAID-volum ved å trykke control+ I under oppstart. Der jeg står fast er hva jeg skal gjøre i windows 7 for at de skal dukke opp på "min datamaskin". Skal jeg bare registrere disken og formatere den i "diskbehandling"? Håper på bra svar:) Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kontrollpanel>System og sikkerhet>Administrative verktøy start : Datamaskinbehandling så diskbehandling Der får du aktivert disken(e) Lenke til kommentar
frull2808 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Kontrollpanel>System og sikkerhet>Administrative verktøy start : Datamaskinbehandling så diskbehandling Der får du aktivert disken(e) Tusen takk! Er dette riktig innstillinger? Stemmer det at jeg skal trykke på nytt enkelt volum? Lenke til kommentar
frull2808 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Tusen takk!!)))) Tusen takk!!)))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå