swanky Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Fabelaktig, endelig klarte jeg å miste mobiltelefonen min hardt nok til at den sluttet å virke! Jeg kjøpte den for to år siden (etter press fra omgivelsene), og har hatet meg selv for det siden den gang. Men nå er den borte. Herrgud, jeg er fri fra den hel**tes "tilgjengeligheten":woot: Er det andre som er mobilfrie her på hw.no? swanky Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har mobilen min enda, men hvilken telefon var det du kastet(ø mistet) da? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 En Ericsson, T65. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Et liv uten mobil?!!!! Hvordan klarer du deg? :o <--- mobilfrik deluxe Lenke til kommentar
SoW Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Et liv uten mobil?!!!! Hvordan klarer du deg? :o <--- mobilfrik deluxe Hadde sikkert klart meg uten mobilen, men når jeg er bare noen timer uten, så er det det eneste jeg tenker på... Shit åss.. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg har mob, men jeg har den skjeldent på, denne someren har jeg bare hatt den på noen dager Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har ikke mobiltelefon jeg. Jeg hater mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har mobiltelefon, men den er alltid avslått. Bruker den nesten aldri. Har den kun i tilfelle noe skulle skje, som om jeg f.eks. krasjer bil. Dessuten er den en ok vekkeklokke Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg er mobilavhengig til tusen Kontakter venner, møtesteder etc hele tia, sender jo også meldinger til folk om små og store ting, og må jo være tilgjengelig, er stress å ikke ha mobil. Klarte å bade med mobilen igår :wink: , må nå kjøpe ny så fort som mulig.. Stress fordi jeg har lite penger for tia Lenke til kommentar
0wn4g3 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg har en mobiltelefon jeg sjekker en gang om dagen, og da er det masse ubesvarte anrop... (tar den aldri med meg, bare når det er passer i så fall,) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 5 uker siden jeg har brukt telefonen min.. mista sim kortet mitt og posten har tydeligvis klart å tulla bort det nye siden det er 3 uker siden det ble sent.. hat over norsk post Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 En Ericsson, T65. Med en sånn telefon er det jo ikke rart da (treighetens far). Hadde en anti-mobil-helg i fjor, mens NOKIAEN (3510) min var på verksted, så fikk jeg låne en 3310 (med forhåndsinnlagt logo: "Sexy Bitch!") Både i protest mot Telehor og Nokia. Det var egentlig litt deilig, men kunne ikke tenke meg noe sånt nå som teefonene mine virker (SONYEricsson vettu, fikk speeden opp et par hakk)l Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Herrgud, jeg er fri fra den helvetes "tilgjengeligheten" swanky Åh, så jeg misunner deg! skulle ønske jeg kunne gjort det samme. Jeg må gjøre det så snart som mulig. Kanskje når abonnementet mitt går ut. Gratulerer, swanky! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Mista mobilen på søndag, og selv om jeg trudde jeg klarte meg fint uten så føler jeg meg jævli ribba nå... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg har problemer med å ødelegge min telefon ! Det er helt sykt! Den tåler alt for mye ! Den lå på havets bunn i 5 minutter tilogmed ! argh , fuckings 5210 , skal kjøpe meg en siemens mc60 når den kommer ! RÅ telefon til billig penge. Jeg er lei av den slurvingen til nokia , er jo bugs på nesten alle telefona demmes! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg har problemer med å ødelegge min telefon ! Det er helt sykt! Den tåler alt for mye ! Den lå på havets bunn i 5 minutter tilogmed ! argh , fuckings 5210 , skal kjøpe meg en siemens mc60 når den kommer ! RÅ telefon til billig penge. Jeg er lei av den slurvingen til nokia , er jo bugs på nesten alle telefona demmes! ...Men det virker som om de har oppnådd hva de ville angående mobilens hardførhet.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har en gammel mob, men bruker den nesten aldri, ( har ikke hatt $ på den siden september i fjor), den blir bare brukt som vekkerklokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå