Stany Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei, Dette er et problem jeg har hatt siden jeg la inn xp på en vista maskin..regner med at svaret ligget i første setning, men er det noen som har opplevd samme problem og greid å løst det? Add-remove fungerer heller ikke, noe som gjør at jeg ikke greier å slette tidligere versjon.. Her er errorlog; OS Version = 5.1.2600, Platform 2, Service Pack 3 OS Description = WinXP - x86 Professional Service Pack 3 Initial LCID = 1044 Using Simultaneous Download and Install mechanism Operation: Installing Package Name = Microsoft .NET Framework 4 Setup Package Version = 4.0.30319 User Experience Data Collection Policy: UserControlled Number of applicable items: 7 MSI (C:\DOCUME~1\MINMASKIN~1\LOCALS~1\Temp\Microsoft .NET Framework 4 Setup_4.0.30319\netfx_Core_x86.msi) Installation failed. Msi Log: Microsoft .NET Framework 4 Setup_20111022_123532671-MSI_netfx_Core_x86.msi.txt Final Result: Installation failed with error code: (0x80070643), "Fatal error during installation. " (Elapsed time: 0 00:01:07). På forhånd takk! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Dresom du allerede har installert .Net Framework 4 Client Profile kan du forsøke å reparere denne. Du finner den under "Legg til/fjern programmer" under Kontrollpanel. Klikk på den, og velg "Reparer". Alternativt kan det være en idé å fjerne alt av .Net Framework for så å installer det på nytt. Microsoft KB-artikkel 923100 tar for seg dette. Lenke til kommentar
Stany Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Problemet er at "Legg til/ fjern programmer" fungerer ikke...Men skal prøve det andre alternativet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå