Blitz75 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Halla folkens Lurer på om noen har peiling på hvorfor Spillet rage hakker.Intro funker helt fint.Men når spillet starter går det dårlig.. Å maskin krav burde jeg ha så det holder AMD Phanom 2 x4 black Edition Radon HD 6790 8 GB Ram Win 7 64 bit Space Marine funker bra Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hører rykter om at Rage er dårlig optimalisert. Dvs at spillet vil gå relativt tregt uansett hardware. Lite å gjøre med det annet enn å vente på nye drivere og spilloppdateringer. Hjelper vel ikke å skru ned grafikkinstillinger heller? Det er mest trolig ikke pcen om andre, nyere spill fungerer fint. Lenke til kommentar
Blitz75 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hører rykter om at Rage er dårlig optimalisert. Dvs at spillet vil gå relativt tregt uansett hardware. Lite å gjøre med det annet enn å vente på nye drivere og spilloppdateringer. Hjelper vel ikke å skru ned grafikkinstillinger heller? Det er mest trolig ikke pcen om andre, nyere spill fungerer fint. Det funka fint på 8800 gts korte jeg hadde men nå er det lei gitt Det funka fint på 8800 gts korte jeg hadde men nå er det lei gitt Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det er kommet egne drivere for RAGE, fra AMD. De kan lastes ned her: http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/GPU124AMDCat1110PreDriverV3.aspx Installer de, og du vil se at alt blir mye bedre. Hjalp heftig for mitt 4870 kort ihvertfall, og jeg har samme oppsett som deg bortsett fra skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå