Seabiscuit Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei! Jeg har nå tenkt å kjøpe min første iPhone, men jeg aner ikke hvor mye minne jeg trenger. Hvor fort fylles en sånn telefon opp med ting? Det er jo ca. en tusen lapp forskjell på hver av valgene, 16, 32 og 64 GB, men hva får jeg bruk for? Jeg skal vel bare ha en hau med brukbare apps, og noe musikk. Takk for svar! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du kommer lang vei med 16GB. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Fra person til person. Jeg har en 32 gb ipod, men skulle gjerne hatt en 64gb. Laster du mange apps kan dette fort ta opp noen gb av minne ditt og om du har noen tusen sanger f.eks 10mb x 2000 = 20'000mb(ca 20 GB) Skal du i tilleg ha noen bilder og noe video bør du ha 32 gb. En film er jo tross alt ca 300-700 mb med god kvalitet Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du trenger ikke mer enn 16Gb. Jeg sier dette så klart fordi du skal ha vanvittig mye musikk på mobilen om du skal fylle den opp kun med det. Og skulle du på en eller annen måte treffe det taket, har du så mye på mobilen at du burde lett finne noe du kan slette. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 «Noe musikk» er ganske vagt. Mer enn ~1000 sanger? Da ville jeg gått for 32. Har selv en 32GB i bestilling; liker å ha tilgang på et variert utvalg musikk, samtidig som jeg har en del applikasjoner. Jeg får aldri nok plass til å dra på hele musikkbiblioteket, så en eller annen form for styring må uansett til, derfor gidder jeg ikke gå opp til 64GB. Lenke til kommentar
Seabiscuit Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Takk for svar! Musikkbiblioteket vil nok bli på 1000 sanger, så etter det jeg forstår så tror jeg 32 passer bra for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå