Footy Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvilken funksjon har dette? Blir møtt av en kvinnestemme som sier "tast inn passord". Et passord jeg ikke vet hva er engang... Bruker en HTC Sensation og har Chess abb... Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 kanskje du havner på mobilsvareren din og må taste kode for å høre på eventuelle meldinger? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Når du ringer deg selv og du har mobilsvar, skal du komme til mobilsvar-menyen. Så det kan være passord/pinkode til din mobilsvar? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 vel jeg må ikke oppgi passord når jeg ringer på mobilsvar sitt stanardnummer... om det er mobilsvar sitt meny nummer, hvordan får jeg vite passordet? Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 hvordan får jeg vite passordet? Ved å kontakte operatøren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå