Jan Erik Engan Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Høstlandskap III Bildet er fjernet. Beskrivelse: Prøver på ett til jeg fra Øvre Eiker Link til bildesiden Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Fint, høstlig og harmonisk fra bondelandet. Liker den pløyde åkerens bue og den pløyende traktoren. Synes det fungerer bra med kombinasjonen av en fremre og bakre pløyd åkerdel, - hvor plogfurene går i ulike retninger. Et alternativt bildeutsnitt som også kunne vært bra ville vært å skjære bort fremre åkerdel, og da skape et mer panoramisk bilde. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Harmonisk/klart og behageligt bilde med fine linjer og komp. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Fint bilde i lys/farger--men kompen den.synest eg virker ltt "avklipt" der oppe til vengstre?Men eit nyderleg bilde Endret 22. oktober 2011 av karost Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Fint, høstlig og harmonisk fra bondelandet. Liker den pløyde åkerens bue og den pløyende traktoren. Synes det fungerer bra med kombinasjonen av en fremre og bakre pløyd åkerdel, - hvor plogfurene går i ulike retninger. Et alternativt bildeutsnitt som også kunne vært bra ville vært å skjære bort fremre åkerdel, og da skape et mer panoramisk bilde. Takker..tenkte tanken om forslaget om panorama;) Harmonisk/klart og behageligt bilde med fine linjer og komp. Takker;) Fint bilde i lys/farger--men kompen den.synest eg virker ltt "avklipt" der oppe til vengstre?Men eit nyderleg bilde Takker..ser den,men her ble valget og få med mer på venstre side,eller få en midtstilt traktor.Står vel her i hvertfall 100m borte fra traktor,så utsnitt du ser her er slik det er knipset;) Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Nydelig landskap,fine høst farger og lys. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Nydelig landskap,fine høst farger og lys. Takker Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ett helt greit bilde av kulturlandskap. Synes det blir veldig delt på midten,ett av gården og ett av bonden i arbeid. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Ett helt greit bilde av kulturlandskap. Synes det blir veldig delt på midten,ett av gården og ett av bonden i arbeid. Burde kuttet noe av bunnen kanskje? Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Et svært så vanlig syn om dagen, godt gjengitt. Varme, fine farger . Føler at forgrunnen blir noe lang her og ville nok vurdert et kutt da det blir litt mye brun jord. God helg HG Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Et svært så vanlig syn om dagen, godt gjengitt. Varme, fine farger . Føler at forgrunnen blir noe lang her og ville nok vurdert et kutt da det blir litt mye brun jord. God helg HG Takker for innspill Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg liker godt dette - fargene, lyset og det vakre kulturlandskapet, med fin høststemning. Fine linjer, men litt mye forgrunn - støtter forslaget om kutt i bunnen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg liker godt dette - fargene, lyset og det vakre kulturlandskapet, med fin høststemning. Fine linjer, men litt mye forgrunn - støtter forslaget om kutt i bunnen. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg