iNtensimilla Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Ingen ting de har laget siden jeg startet og spille som liten som er intressant for meg, bortsett fra Skate spillet og Modern warfare EA gir ut Skate spilla. Activision gir ut Tony Hawk spilla Jeg mista helt sansen for Activision etter det som kom fram for et par år siden med Infinity Ward/Modern Warfare 2. IW hadde sikra Activision seier, først med MW1, så med MW2 som kom etter WaW(Treyarch). Activision som hadde lovet bonuser til IW for deres bidrag, holdt igjen pengene som gjorde at IW måtte velge om de ville bli igjen hos disse grådige jævlene, eller å flytte over til en annen utgiver/starte ny utviklerteam. Siden MW2 har jeg boikotta CoD, noe som ikke har vært noe vanskelig når det finns bedre spill fra EA DICE Tony Hawk's Pro Skater-spilla har kun gått en vei, rett ned, siden THPS 4. Underground 1 og 2 var greie, har prøvd, men aldri kjøpt THPS spill siden det. EDIT: Spawnkilling.. i CS? Har vi spilt samme spill? "Svette" personer med sniper, du møper 2 meter og blir skutt. Haha, bruker du lang tid inne på "buy menu" eller? Hohohoho Prøv B-4-3, B-4-2, osv, tastatursnarveier. Det er ingen spawnkilling på CS maps(de som er laget for spillet, ikke hjemmelagde baner).. Så GTFO TROLL! Endret 24. oktober 2011 av iNtensimilla Lenke til kommentar
galemann Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Herlig artikkel!! Mere sånt plz!! Gjerne en historie om Amiga utviklere eller Amiga 500 historie etc etc Endret 29. oktober 2011 av galemann Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Anbefaler en asia reportasje om spill på 360 som ikke er ute hær som gal gun osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå