dude80 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har et asua a7n8x hovedkort. Har vært på ferie og pc'en har vært slått av. Nå så slår pc'en seg av med jevne mellomrom. Helt uregelmessig. Kan hovedkortet ha tatt kvelden? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 har du sjekket at alle deler er festa godt? ram, cpu, skjermkort. hvis noe sitter løst kan det hende at den slår seg av eller restarter når d blir for løst, jeg hadde samme problem, jeg fikk ikke fiksa d da, fikk et anna problem isteden og måtte sende inn hk Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hm... kompisen min har samme prob. med samme kort ... ... men så har vi klokka litt da ... :smile: Har du?? Trodde Asus var stabilt jeg andre specs ? Han har R9700pro (også klokket litt) Lenke til kommentar
snorri Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg hadde et lignende problem med min PC, jeg fant til slutt ut at CPU protect temp. i BIOS var stilt på 85 grader, og det var en feilmåling som førte til at PC'en slo seg av når CPU'en nådde 65 grader (Hadde litt få vifter dengang). Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 ser ut til å være stabilt nå da pc'en har stått på i over to døgn. Men rart at det skjedde rett etter at jeg kom hjem fra ferie og slo på pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå