guyChed Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det har seg da slik at jeg... i høstferien ble drevet til å sjekke inn på hotell for å være utro. Jeg kan vanskelig si at dette var min skyld, da jeg som sagt ble drevet til affæren ved å totalt overbevises av ladien kontinuerlig til jeg lot nøkkelkortet passere skjortelommen min, og fulgte dernest etter på pur ordre. Nå som ferien er ferdig og dama er i byen igjen, har jeg ikke klart å manne meg opp til å tilstå - så problemet er altså at jeg ikke har informert henne. Dette gnager stadig på samvittigheten min, så jeg fant ut at noe må gjøres. Derfor kom jeg på ideen om å spleise henne med en eller annen villig dude, som får henne til sengs, slik at vi da er likestilt. Tryggheten rundt det å vite hvem hun ligger med samt kontrollere hvem som får oppgaven, gjør det enkelt for meg å kunne tilstå når hennes affære er gjennomført, slik at vi da befinner oss på akkurat samme linje og kan "reboote". Spørsmålet mitt er da: kunne noen av dere forumbrukere, menn mellom 18 og 23 - ha hjulpet meg med dette?! Jeg dekker selvsagt alle utgifter for reise, date og hotellrom om nødvendig. I hvert fall dekker jeg snus (hun MÅ ha snus før hun sprer beina, det er en tvangstanke som er svært dominerende hos henne). Det er bare snakk om én natt, i tillegg til at dere selvsagt må arrangere at affæren etterpå blir avslørt, slik at jeg har en åpen port til å komme inn på temaet når jeg skal tilstå. Dette er til enorm hjelp, så den som takker ja får jo ikke bare den æren av å låne henne, men også en overraskelse av meg som takk for hjelpen! Jeg er deltidsansatt hos McDonalds, så det er ikke noe problem å skaffe en viss prosent rabatter. Trenger dere flere opplysninger for å bestemme dere, er det bare å spørre. Er noen villige til å hjelpe en ung mann i nød? 5 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Ah! Det er like morsomt med slike poster hver gang. Denne var for god til å ignorere. Jeg skal late som den er seriøs. Ikke at jeg tror at noen her er lettlurte nok til å bite på... La meg se om jeg forstår gangen i dette: Først er du utro, men nekter for at det var din skyld. Så skal du narre henne til å være utro, og det er din skyld. Og så skal dere liksom være likestilt etterpå? Den slags filmer kommer rett på DVD, og leveres i posten i en brun konvolutt uten avsender. Her er flere huller enn i nøkkelosten: * Om du ikke manner deg opp til å innrømme at din egen utroskap var din skyld så har du ingen moralsk troverdighet. * Enten du innrømmer at det var din skyld eller ikke blir ingenting bedre av at du har skylden for hennes utroskap også. * Nå har du bedratt henne to ganger, ikke bare en, hvorfor skulle det gjøre det lettere å tilstå? * Nei, du kjenner ikke den som får jobben. Det eneste troverdige i denne historien er deltidsjobben på MacDonalds... Geir Endret 22. oktober 2011 av tom waits for alice 4 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg synes denne tråden var avskyelig tvers gjennom, men når jeg hørte om rabatt på McDonalds var jeg solgt! Alvorlig talt, hvordan kan du tro at hun ikke er mer trofast enn deg, og faktisk IKKE hopper til køys med første forumnerden du prakker på henne? 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvor store rabatter på MacDonalds snakker vi om? 2 Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg kan tilby opp til 15 % rabatt på alt i vårt sortiment annet enn McFlurry (isen er visst ganske dyr å produsere, så jeg tør ikke be om rabatt på akkurat det produktet). I tillegg sponser jeg jo som sagt snus, den får du til odel og eie. Mot at du gir 5-6 av dem til henne, så klart. Er det slik å forstå at dette er av interesse for deg, og kanskje også duden som poster før deg også? 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Jeg kan tilby opp til 15 % rabatt på alt i vårt sortiment annet enn McFlurry (isen er visst ganske dyr å produsere, så jeg tør ikke be om rabatt på akkurat det produktet). I tillegg sponser jeg jo som sagt snus, den får du til odel og eie. Mot at du gir 5-6 av dem til henne, så klart. Er det slik å forstå at dette er av interesse for deg, og kanskje også duden som poster før deg også? Jeg er en svært attraktiv mann i begynnelsen av tjueåra, jeg har erfaringen innenfor emnet, så oppgaven passer nok perfekt for meg. For 5 tusen kan jeg godt gjøre det. Langdon Endret 22. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Perfekt! Takk skal du ha, Langdong. Jeg kan gi deg beløpet du ønsker, men de må nødvendigvis være med å finansiere reise og opphold for deg; med mindre du vil bruke ditt eget hjem som scene. I så fall kan jeg sende henne med fly dit du hører til, med mindre du allerede er lokalisert samme sted som oss, på min regning - slik at du totalt tjener vel 4500 på affæren. De 500 resterende forsvinner altså på forberedelser du må foreta deg, som beskyttelse etc... du forstår. Er du muskuløs, pen og tiltrekkende på samme måte som eks. Marius fra big brother? Da har vi en deal. 1 Lenke til kommentar
Trommevirvel Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har flere ganger vært borti lignende oppdrag, og er villig til å ta på meg saken for en relativt billig penge, tatt min kompetanse i betraktning. Jeg legger ved relevant informasjon fra min CV: Mann, 23 år. Tidligere arbeidserfaring (2008 - dags dato): Flere ganger tilbudt tjenester til personer som ønsker at partneren skal bli tatt i å være utro. Leverer alltid med 100% pengene-tilbake-garanti dersom ikke kunden blir fornøyd (dette har da bare skjedd 2 ganger, og jeg har dermed en suksess-rate på over 84%). Har spesialisert meg innen samboerskap og gifte par, men kan ta på meg alle typer oppdrag innenfor emnet. Jeg opererer også med kvantumsrabatt; dersom du skulle ha behov for flere av mine tjenester på forskjellige kvinner (noe som ofte er relevant dersom man er organisert utro og har flere partnere som ikke kjenner til hverandre), så vil du få 30% avslag av prisen på forrige oppdrag, ved hvert påfølgende oppdrag. Ta kontakt dersom du er interessert; priser oppgis ved forespørsel. 3 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Perfekt! Takk skal du ha, Langdong. Jeg kan gi deg beløpet du ønsker, men de må nødvendigvis være med å finansiere reise og opphold for deg; med mindre du vil bruke ditt eget hjem som scene. I så fall kan jeg sende henne med fly dit du hører til, med mindre du allerede er lokalisert samme sted som oss, på min regning - slik at du totalt tjener vel 4500 på affæren. De 500 resterende forsvinner altså på forberedelser du må foreta deg, som beskyttelse etc... du forstår. Er du muskuløs, pen og tiltrekkende på samme måte som eks. Marius fra big brother? Da har vi en deal. Jeppers, der har du meg! Svært muskuløs, sexy, pen og tiltrekkende, i tillegg til at jeg har omtrent samme look som Marius fra big brother. Vi har definitivt en deal! Forresten, hvordan er dama di? Hun er brukbar, eller? Er hun veldig bra kan du eventuelt få litt rabatt. Langdong Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Forresten, hvordan er dama di? Hun er brukbar, eller? Er hun veldig bra kan du eventuelt få litt rabatt. Hun er svært relaxed som person, kan tilsynelytende virke litt careface, men er i realiteten bare veldig tenkende. Har halvlangt mørkt hår, ofte festet i en ball, og kler seg som en advokat - sistnevnte til tross for at hun jobber med meg på McDonalds. Rent bortsett fra dette, er hun veldig flink til å blowjobbe, og har Restylane i leppene. Jeg digger henne for a reason This... Fortsatt hypp? Jeg har flere ganger vært borti lignende oppdrag, og er villig til å ta på meg saken for en relativt billig penge, tatt min kompetanse i betraktning. Jeg legger ved relevant informasjon fra min CV: Mann, 23 år. Du er definitivt en kandidat. Jeg har skrevet deg opp på listen over aktuelle, så nå er det bare for deg å vente å se hvem av dere i denne tråden som kommer best ut. 1 Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Flere som byr seg? Noen som vil ha litt attention i en grå hverdag? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå