Nguyen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvilket Sprog kan du tale (eller forstå) bedste, som er paa Listen? Sprog: fransk spansk hollandsk islandsk rusk kinesisk japansk italiensk Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ingen =p Engelsk er det språket jeg kan best Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er nok Island fordi jeg har mange islandske venner Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Ingen. Kanskje pittelitt Hollandsk, da det kan minne litt om tysk - som jeg har hatt litt på skolen. Endret 22. oktober 2011 av Quote 1 Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kinesisk er nok det jeg kan best av de på listen. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Spansk, Japansk og Italiensk. Rusk kan jeg dessverre ikke... Endret 22. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Islandsk. Jeg er ikke akkurat veldig flink, dog. Og har ikke snakka det på 1,5 år nå. Og så har vi fransk som jeg hadde på ungdomskole og vgs. Selv om jeg kan grammatikken i fransk mye bedre enn den islandske grammatikken, så mangler jeg ordforrådet til å bruke fransk godt i dagligtale. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det blir islandsk for min del også, jeg skal klare å holde en samtale på islandsk, men jeg er ikke akkurat flytende i det. Grammatikken har jeg en sånn nogenlunde kontroll på, ikke så vanskelig når man først får dreisen på det. Jeg kan litt kinesisk også, selv om jeg skulle ønske jeg hadde begynt å lære det før. Lenke til kommentar
Anarkhos Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hvilket Sprog kan du tale (eller forstå) bedste, som er paa Listen? Sprog: fransk spansk hollandsk islandsk rusk kinesisk japansk italiensk Japansk, kinesisk og russisk er dei einaste måli på lista som ikkje er skylde (i slekt med) norsk. Nederlendsk og islendsk er vidare dei tvo måli som ligg nærast norsk; dei er nemlegt båe germanske. Endret 23. oktober 2011 av Anarkhos Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vil nok si hollandsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå