kjellvr Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 jeg lurer på om det finnes en norsk importør av LittleDevil kabinettet? finner ingenting på google eller andre plasser... evnt. andre big-tower kabinetter som er veldig gode til vannkjøling. da tenker jeg kanskje quad radiator top etc. Kjell Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 såvidt jeg vet så er vel disse kabinettene spesialbestilte fra brukeren? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er enkelte utenlandske nettbutikker som fører dem, i tillegg til at man kan bestille fra produsenten selv. ld-cooling.com Fungerte knall, og kabinettet var på Posten etter en uke ca. Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er enkelte utenlandske nettbutikker som fører dem, i tillegg til at man kan bestille fra produsenten selv. ld-cooling.com Fungerte knall, og kabinettet var på Posten etter en uke ca. hvor mye ble det alt i alt med frakt etc? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Prisen + hva det blir i frakt står på nettsiden før du bestiller Varierer alt etter hva du kjøper. Ekstrautstyr, hvilken modell osv. Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Prisen + hva det blir i frakt står på nettsiden før du bestiller Varierer alt etter hva du kjøper. Ekstrautstyr, hvilken modell osv. jeg tenker mer på moms og toll? da det er en stor pakke og den er dyr. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Moms er 25% av pris + frakt. Det er ikke toll på kabinetter. Moms er uavhengig av størrelse og vekt. Det går bare på pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå