corsairboy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Realtek Internet Controller is in deep sleep mode, or plug in the cable? dette var det som kom når jeg skulle opdtater mitt nettverkskort, som er integrert. hovedkortet mitt er Asus M4A77TDPRO. så jeg lurer på hvordan, å hva jeg skal gjøre for å få nettverkskortet til å fungere ? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Avinnstaller driveren og innstaller en eldre versjon av drivern og se om det hjelper? Lenke til kommentar
corsairboy Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Avinnstaller driveren og innstaller en eldre versjon av drivern og se om det hjelper? Finner ikke drveren på system - enhetsbehandling- så noe er galt :/ Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hva skjer viss du trykker "Scan for hardware changes / Skan etter maskinvareendringer" eller hva det heter på norsk? Kommer da nettverkskortet ditt opp? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Sett inn CD'n som fulgte med hovedkortet , å innstalere driveren fra den. Evt last den ned fra produsenten sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå