-Serenity- Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 På jobb har jeg en telefon som har sitt eget nummer og simkort. I tillegg har jeg en egen privat telefon - også med sitt eget kort og nummer. I det siste har jeg blitt mer lysten på å bruke jobbtelefonen også som privattelefon, men samtidig har jeg ikke lyst til å kvitte meg med mitt privatnummer pga den traurige prosessen med å informere alle jeg kjenner om at jeg skifter nummer. Det gjelder forsåvidt alle kjente i jobbsammenheng også hvis jeg velger å endre dette til mitt idag private nummer (hvis det går). Kan dette løses på noen måte...? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ja. Videresending på den ene telefonen til den andre. Men dette gjelder kun samtaler. For noe av det samme med sms, så har netcom noe sånt her: https://netcom.no/tjeneste/smspluss Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Telefon med plass til 2 simkort. Florerer av slike på kinabutikker som dealextreme, focalprice osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå