knottsau Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Han er en fjert. Men seriøst, begynner ikke folk å bli lei av alt hatet og oppstyret rundt han nå? Det gjør i alle fall jeg! Han er en artist. Lik han eller ikke lik han, og get over it. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 han er DOM nei...hør heller på ekte musikk som ikke e laga får bare å selge. lil wayne forvever! 6 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvorfor gidde å bruke energi på å hate han hvis han er så fæl? Lenke til kommentar
OAB1966 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Heei<3 Mage Elsker og Mange Hater Justin Bieber? Hva syns du om han? Hmmm, skal Justin Bieber liksom være den som fjortisjentene hyler vilt etter og liksom være den som småguttene ser opp til? Jeg kan ikke fatte og begripe hva det går av ungdommen for tiden. Denne femidotten får selveste miss universe til å være maskulin i forhold. I min ungdom hadde vi riktige idoler, unge menn med riktige baller som var langt mere maskuline som vi gutta virkelig så opp til og som fikk mange pikehjerter til å smelte. Nå i dag tilbringer mange unge menn flere timer foran speilet med å fikse på seg sminke og mascara, huff det har blitt helt sjukt !! En ting er soleklart: Jeg er så glad for jeg vokste opp i den tiden da småguttene ikke var noen små kopier av Jan Thomas. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 han er DOM nei...hør heller på ekte musikk som ikke e laga får bare å selge. lil wayne forvever! fy dæven, hvor jeg lo av det der. HAHA Lenke til kommentar
OAB1966 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Til og med dyr har vett og forstand. Se filmklippet: Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvorfor skal man synes noe om Justin Bieber? Jeg registrerer at han er en suksessrik tenåringsartist og er verken den første eller siste i så måte. Det er ikke min type musikk men han faller åpenbart i smak hos mange andre. Noe mer er vel det ikke å si? Lenke til kommentar
OAB1966 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg hater alle som drar mer damer enn meg, beaver drar mer pussy enn en med en bankkonto med et fjortensifferet tall, naturligvis hater jeg han. fuck beaver. Kastratsangeren JB har ikke fått hår på balla en gang. Neppe noen konkurent til ekte mannfolk. Se den hårløse overleppa, ikke dun en gang. Hår på balla? Nei, personen har ikke baller en gang, personen er ei lesbe. Endret 9. november 2011 av OAB1966 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du er kul og forferdelig morsom. 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du er kul og forferdelig morsom. Han er det. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg kan ikke fatte og begripe hva det går av ungdommen for tiden. Platon hadde selv en lignende problemstilling på sin tid. Kan hende det ikke er i ungdommen problemet ligger, men i de eldres blinde tro på fortiden. 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg kan ikke fatte og begripe hva det går av ungdommen for tiden. Platon hadde selv en lignende problemstilling på sin tid. Kan hende det ikke er i ungdommen problemet ligger, men i de eldres blinde tro på fortiden. Platons kjente sitat sier ingenting om at gutter blir femidotter. Det er ingen tvil om at den klassiske rollemodellen i dag endrer seg. På mange måter har den gamle problemstillingen endret seg ganske mye etter at de eldre prøvde å være som de yngre, og ikke omvendt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 han er DOM nei...hør heller på ekte musikk som ikke e laga får bare å selge. lil wayne forvever! Learn to detect trolls! Lenke til kommentar
Spider Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg kan ikke fatte og begripe hva det går av ungdommen for tiden. Platon hadde selv en lignende problemstilling på sin tid. Kan hende det ikke er i ungdommen problemet ligger, men i de eldres blinde tro på fortiden. Platons kjente sitat sier ingenting om at gutter blir femidotter. Det er ingen tvil om at den klassiske rollemodellen i dag endrer seg. På mange måter har den gamle problemstillingen endret seg ganske mye etter at de eldre prøvde å være som de yngre, og ikke omvendt. Det er ikke nødvendigvis slik at gutter i dag er femidotter. Det som er faktum er at ungdomstrender alltid har vært til stor misnøye blant de eldre, uansett hvordan man videre velger å dekonstruere det. 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fordi det ligger i ungdommens natur å være rebellske over for den eldre generasjonen. Et viktig skritt i å bli voksne og komme seg bort fra familien litt. Starte sitt eget liv. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Justin Bieber til Trondheim neste sommer? Gjett hvem som skal hamstre råtne egg og tomater! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det beste for deg er å bare ignorere han og la saken dø av seg selv. Tror ikke så mange vil bry seg om han om 5år for å si det sånn. Hvem bryr seg idag om Boyzone eller east 17 idag? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan ikke si jeg bryr meg veldig om fyren. Musikken hans er ikke noe jeg hører på, rett og slett fordi jeg ikke liker den. Det samme er vel sant for de fleste stor "pop-ikonene" våre. Den suksessen han har gjort fortjener han helt sikkert, selv om jeg synes det er litt rart at han har blitt så stor, men igjen dette kan jo sies om de aller fleste store "pop-ikonene" våre. Lenke til kommentar
propaw Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er du over 20 og fortsatt hater bieber fordi han har så mye suksess blant 14-åringer, er du en taper. Ufattelig at ungdomsskole-mentaliteten fortsatt henger igjen hos godt voksne mennesker. 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg hadde liksom regnet med at folk ville skjønne at dette er harselas med alle de tullete holdningene enkelte har til denne fyren. Ønsket å sette folkus på det, og at verden i realiteten kanskje er en annen, og at hver og en av oss må få lov til å holde på med det vi vil uten å bli kritisert og sett ned på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå