Khaffner Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Bieber er en begavet entertainer syns jeg. Flink til å danse, god stemme, kan mange instrumenter og er goodguy. Men som låtskriver? Meh. Endret 30. oktober 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg synes han er fin på håret. 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Oy! Hvilken begivenhet: Justin Bieber har kommet i stemmeskiftet!!! Verden går under! Bieber klarer ikke lenger de høye tonene! Endret 1. november 2011 av Anskar Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 JB er kåret til "Musikkens største turnoff" i meldernrk.no nå i kveld. Kanskje ikke så pop likevel? 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nickelback er værst. Men Grunnen til at JB ligger så høyt er nok pga at jentene og guttene er mer interresert i han enn partneren sin. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 JB er kåret til "Musikkens største turnoff" i meldernrk.no nå i kveld. Kanskje ikke så pop likevel? Det kommer nok veldig an på hvem som anmelder. Hadde for eksempel jeg anmeldt klassisk musikk, hadde nok det også fått "musikkens største turnoff". Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Meh... en fyr som er flink til å synge. Bare ikke min type musikk. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 JB er kåret til "Musikkens største turnoff" i meldernrk.no nå i kveld. Kanskje ikke så pop likevel? Det kommer nok veldig an på hvem som anmelder. Hadde for eksempel jeg anmeldt klassisk musikk, hadde nok det også fått "musikkens største turnoff". Da er du for lite kjent i den klassiske musikkend verden, tror jeg, f eks er Beethoven ganske rocka, hør på hans sjette symfoni en dag du har anledning og bli overbevist. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Meh... en fyr som er flink til å synge. Bare ikke min type musikk. Feil. Fin å se på, men kan ikke synge. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Men han er blitt beskylt nå i dag for å ha gjort ei kvinne på 20 gravid, så han har jo sitt å styre med litjkar'n Justin Bieber også. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Bra for han. At folk bryr seg finner jeg merkverdig. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg ble en belieber av det. Fuck bitches, hate abortion. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Bra for han. At folk bryr seg finner jeg merkverdig. Æh, kjenner sorten, de er jo bare ute etter pengene hans ... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Finner det fortsatt svært lite interessant, så gidder ikke diskutere det mer egentlig Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Finner det fortsatt svært lite interessant, så gidder ikke diskutere det mer egentlig Men du henger jo med på lasset du også, virker det som ... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Stemme har/hadde han. Men i bunn og grunn er han en liten kiddo som tjener en shitload med cash og blir brukt av store folk som også tjener masse. Skriver sine egne tekster gjør han heller ikke. Ellers har jo han vist i media at han kan være en liten drittunge, så bortsett fra at han har hjernevaska lillesøstrene mine (noe som har medført at jeg har hørt i overkant mye om han) bryr jeg meg nevneverdig lite. Han er en fase, han er glemt om max 4 år. EDIT: Og ja forresten, dama hans er deilig. Endret 4. november 2011 av Muffinss Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Kommer aldri til å glemme Justin Bieber. Han kommer til å bli større enn de største. Lenke til kommentar
propaw Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 æ hater bieber fordi: ser ut som ei jente kan ikke synge han er DOM nei...hør heller på ekte musikk som ikke e laga får bare å selge. lil wayne forvever! Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Ja..han er skikkelig DOM... --------- Personlig har jeg ingen ting i mot fyren. Det eneste er at jeg ikke forstår alt dette oppstyret rundt han. Hvorfor han har blitt å kjent fatter jeg ikke. Men argumenter som at han ser ut som ei jente er bare helt tåpelig. Jeg ser ut som ei jente, skal du hate meg da? (er forøvrig jente, men du ser vel linja jeg prøver å trekke her?) Endret 6. november 2011 av triha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå