Gå til innhold

Hva synes dere om Justin Bieber

MissDragonTale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns han skulle skamme seg for å ha besudlet, min ellers rimelig oppegående, søsters hjerne. Er jeg på besøk hos foreldrene mine og er så uheldig å gå inn på mitt gamle rom, som hun nå har overtatt, er det ikke annet der enn Justin Bieber-plakater så langt øyet kan se.

lol

Lenke til kommentar

Jeg hater markedsføringshysteriet rundt han, og jeg synes de fleste sangene hans er rimelig dårlige, de er som skrevet av en fjortis, for andre fjortiser. Sånn utover det så bryr jeg meg ikke mindre om han enn noen av de andre popstjernene. Next to you er f.eks en helt ok sang.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg har noe imot han er at platebransjen pusher det autotunede makkverket hans ut til massene fremfor å promotere artister som virkelig har talent.

Det verste er egentlig at folk flest (les: jenter på 14 år eller mindre) kjøper det. Det er så mange før han som fortjener å få musikken sin hørt, men det er masseproduserte poplåter med generisk tekst som selger.

Det er jo egentlig musikkbransjen og en stor andel av forbrukerne som skal ha tyn for at en artist som Justin Bieber har blitt så stor som han har blitt. Det er jo ikke hans feil. Han er bare en jævlig heldig guttunge som får millionbeløp inn på konto for å være definisjonen på hva som er feil med dagens musikkbransje.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han har jo faktisk en veldig bra stemme udigitalisert også. Det viser filmopptakene på youtube fra når han var liten.

Det at det bare er 14 årige jenter som liker han er også vas. Flere jeg kjenner over 18, inkludert meg, synes han lager bra musikk.

Lenke til kommentar

Det at det bare er 14 årige jenter som liker han er også vas. Flere jeg kjenner over 18, inkludert meg, synes han lager bra musikk.

14 blir gjerne brukt som en tilstand, ikke en egentlig alder. Ikke at jeg insinuerer noe om deg :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han har jo faktisk en veldig bra stemme udigitalisert også. Det viser filmopptakene på youtube fra når han var liten.

Så det du prøver å si er at du har musikksmak som en 14 åring?

P4ii8.png

Lenke til kommentar

Så det du prøver å si er at du har musikksmak som en 14 åring?

Så du sier man ikke kan ha musikksmak som 14 åring? Så det kommer med åra? Selvfølgelig kan man ha musikksmak som 14 åring. Noe av det dummeste jeg har hørt...

Lenke til kommentar

Jeg hadde en skummel opplevelse på Platekompaniet i dag. Jeg sto og titta på plater og brått kom en 6-7 stk jenter inn, løp bort til en hylle mens de HYLTE og hvinte, og begynte å hoppe opp og ned.. tok med seg alle Bieber-platene og sprang bort til disken, mens de fniste og hvinte litt mer.

:dontgetit:

Jeg trodde virkelig at historiene om disse fanjente-fjortisene var overdrevent, men tydeligvis ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde en skummel opplevelse på Platekompaniet i dag. Jeg sto og titta på plater og brått kom en 6-7 stk jenter inn, løp bort til en hylle mens de HYLTE og hvinte, og begynte å hoppe opp og ned.. tok med seg alle Bieber-platene og sprang bort til disken, mens de fniste og hvinte litt mer.

:dontgetit:

Jeg trodde virkelig at historiene om disse fanjente-fjortisene var overdrevent, men tydeligvis ikke.

Jeg ville heller ha spandert på med CDen til Ulrik Munther, han er vel yngre enn JB, men med atskillig mer "voksen" musikk, men den hadde de kanskje ikke?

Lenke til kommentar

Jeg ville heller ha spandert på med CDen til Ulrik Munther, han er vel yngre enn JB, men med atskillig mer "voksen" musikk, men den hadde de kanskje ikke?

Det kan godt hende de hadde, så vimsete jeg er legger jeg ikke merke til mye.

Jeg følte en stor trang til å spandere på dem noe ordentlig ja.. Men det hadde vel gått rett i søpla.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende de hadde, så vimsete jeg er legger jeg ikke merke til mye.

Jeg følte en stor trang til å spandere på dem noe ordentlig ja.. Men det hadde vel gått rett i søpla.

Eller som jeg leste på et engelskspråklig forum: usher should have found Ulrik not justin bieber :)

Jeg synes den gutten er det beste svenskene har hatt å by på siden ABBA!

Lenke til kommentar

Jeg har på headsett og egen musikk når jeg er på sentrene uansett, bortsett fra når jeg er der med venner. Uansett, det plager ikke meg at folk blir energiske. Hvis det plager folk så burde de lære seg å ignorere det ellers så har de ingen andre å skylle på en seg selv, siden du ikke kan endre andres oppførsel.

Lenke til kommentar

Faktisk er Ulrik Munther 12 dager eldre en Justin Bieber.. Just So You Know <3 Men jeg er enig med deg at Ulrik har mer "voksen" musikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...