Gå til innhold

Hva synes dere om Justin Bieber

MissDragonTale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Jeg liker ikke musikken hans, noe av musikken han har laget hverken alene eller i samarbeid med andre. Sangstemmen er ålreit, men jeg orker ikke den type musikk. I tillegg er han motstander av abort, noe som gjør det vanskelig for min del å ikke ha noe imot han.

Til tross for alt dette er det blodfansen og alt oppstyret rundt han som er verst.

Lenke til kommentar

Jeg hater alle som drar mer damer enn meg, beaver drar mer pussy enn en med en bankkonto med et fjortensifferet tall, naturligvis hater jeg han.

fuck beaver.

Kastratsangeren JB har ikke fått hår på balla en gang. Neppe noen konkurent til ekte mannfolk.

Se den hårløse overleppa, ikke dun en gang.

post-260917-0-78785800-1319382517_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Han er vel ikke blottet for musikalsk talent, men sangene hans er så langt vekk fra min smak som er mulig. Også en irriterende stemme. Men bra for ham at han har gjort det så bra.

Han virker som en drittunge dog. Det er IKKE greit å sammenligne seg selv med The Beatles når du bare såvidt har begynt å komme i rampelyset selv.

Lenke til kommentar

Jeg hater alle som drar mer damer enn meg, beaver drar mer pussy enn en med en bankkonto med et fjortensifferet tall, naturligvis hater jeg han.

fuck beaver.

Kastratsangeren JB har ikke fått hår på balla en gang. Neppe noen konkurent til ekte mannfolk.

Se den hårløse overleppa, ikke dun en gang.

Når begynte du å få hår på balla?

for om du ikke hadde hår på balla når du var 16-17 år sååå, jah.eh.

Lenke til kommentar

Rolling Stone originally had Bieber stating, “I really don’t believe in abortion. It’s like killing a baby?” The interviewer asked if cases of rape altered his opinion and quoted Bieber saying, “Um. Well, I think that’s really sad, but everything happens for a reason. I guess I haven’t been in that position, so I wouldn’t be able to judge that.” Many people took umbrage at the "everything happens for a reason" comment in relation to rape.

http://www.kjendis.no/2011/05/09/kjendis/justin_bieber/csi/marg_helgenberger/16471477/

Lenke til kommentar

I mine øyne finnes det kun en ordentlig artist som kan ha forkortelsene JB, og det er Jarle Bernhoft!

Jeg har ikke noe problem med justin bieber og hans musikk (kan vel knapt kalles musikk) ettersom jeg holder meg langt unna hans mediekanaler, men når han invaderer mitt privatliv iform av tweets, videoer og statusoppdateringer får jeg et enormt negativt forhold til guttungen. Videreformidlet av fjorten år gamle jenter selvsagt..

Lenke til kommentar

*kremt* Skal vi snakke om artister med fornavn på J og etternavn på B så stiller vel James Brown forholdsvis sterkt også.

Når det kommer til Bieber så kan jeg ikke si jeg bryr meg allverdens. Folka rundt han skal dog ha credz for enormt god markedsføring, det er det ingen tvil om. Får håpe han ikke følger samme skjebne som en del andre barnestjerner og går fullstendig loco.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...