Oppvaskkost123 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Har ingen spesiell formening om han. Helt grei musikk, men ikke noe jeg hører på. Endret 26. oktober 2011 av Lack Lenke til kommentar
Spider Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kulturelt sett er jeg noe distansert fra hans demografiske base, men jeg erkjenner at gutten har sjarm. Dette såkalte hatet forundrer meg litt da det jo finnes så mye annet man kan høste mye større selvbehag av ved å hate. Lenke til kommentar
tobias1998 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 jeg synes justin bibel er teit!!!!!! Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tja. Jeg liker ikke musikken hans, noe av musikken han har laget hverken alene eller i samarbeid med andre. Sangstemmen er ålreit, men jeg orker ikke den type musikk. I tillegg er han motstander av abort, noe som gjør det vanskelig for min del å ikke ha noe imot han. Til tross for alt dette er det blodfansen og alt oppstyret rundt han som er verst. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Can't resist a little baby, can we? Lenke til kommentar
tobias1998 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg synes at justin bibel er teit x3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 J-BIEB rocking in da houz! Somebody to Love tar av. Samme gjør Never say never. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg hater alle som drar mer damer enn meg, beaver drar mer pussy enn en med en bankkonto med et fjortensifferet tall, naturligvis hater jeg han. fuck beaver. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg hater alle som drar mer damer enn meg, beaver drar mer pussy enn en med en bankkonto med et fjortensifferet tall, naturligvis hater jeg han. fuck beaver. Kastratsangeren JB har ikke fått hår på balla en gang. Neppe noen konkurent til ekte mannfolk. Se den hårløse overleppa, ikke dun en gang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Han er vel ikke blottet for musikalsk talent, men sangene hans er så langt vekk fra min smak som er mulig. Også en irriterende stemme. Men bra for ham at han har gjort det så bra. Han virker som en drittunge dog. Det er IKKE greit å sammenligne seg selv med The Beatles når du bare såvidt har begynt å komme i rampelyset selv. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Luveu Justin! Og Metallica. Lars Ulrich er bare såå søt ... Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg hater alle som drar mer damer enn meg, beaver drar mer pussy enn en med en bankkonto med et fjortensifferet tall, naturligvis hater jeg han. fuck beaver. Kastratsangeren JB har ikke fått hår på balla en gang. Neppe noen konkurent til ekte mannfolk. Se den hårløse overleppa, ikke dun en gang. Når begynte du å få hår på balla? for om du ikke hadde hår på balla når du var 16-17 år sååå, jah.eh. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har ikke akkurat noe mot han som jeg hadde før, skjønte egentlig ikke hvorfor jeg hadde så mye mot han? Han er et normalt menneske som produserer sanger, og la han være det. Justin Bibel og Justin Beaver? Hvor gamle er dere, 8? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har ikke akkurat noe mot han som jeg hadde før, skjønte egentlig ikke hvorfor jeg hadde så mye mot han? Han er et normalt menneske som produserer sanger, og la han være det. Justin Bibel og Justin Beaver? Hvor gamle er dere, 8? Justin Case ... Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Rolling Stone originally had Bieber stating, “I really don’t believe in abortion. It’s like killing a baby?” The interviewer asked if cases of rape altered his opinion and quoted Bieber saying, “Um. Well, I think that’s really sad, but everything happens for a reason. I guess I haven’t been in that position, so I wouldn’t be able to judge that.” Many people took umbrage at the "everything happens for a reason" comment in relation to rape. http://www.kjendis.no/2011/05/09/kjendis/justin_bieber/csi/marg_helgenberger/16471477/ Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bortsett fra at jeg ikke kan fordra musikken hans(egentlig pop/R'n'B generelt, eller hva faen du skal kalle det). Ellers lykke til Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 I mine øyne finnes det kun en ordentlig artist som kan ha forkortelsene JB, og det er Jarle Bernhoft! Jeg har ikke noe problem med justin bieber og hans musikk (kan vel knapt kalles musikk) ettersom jeg holder meg langt unna hans mediekanaler, men når han invaderer mitt privatliv iform av tweets, videoer og statusoppdateringer får jeg et enormt negativt forhold til guttungen. Videreformidlet av fjorten år gamle jenter selvsagt.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 I mine øyne finnes det kun en ordentlig artist som kan ha forkortelsene JB, og det er Jarle Bernhoft! *kremt* Jackson Browne Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 *kremt* Skal vi snakke om artister med fornavn på J og etternavn på B så stiller vel James Brown forholdsvis sterkt også. Når det kommer til Bieber så kan jeg ikke si jeg bryr meg allverdens. Folka rundt han skal dog ha credz for enormt god markedsføring, det er det ingen tvil om. Får håpe han ikke følger samme skjebne som en del andre barnestjerner og går fullstendig loco. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå