MissDragonTale Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Heei<3 Mage Elsker og Mange Hater Justin Bieber? Hva syns du om han? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 En helt grei stemme, skjønner ikke helt hva alt oppstyret kommer av. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jag skulle nog ha sex med henne. 7 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Liker tre-fire låter. Somebody to Love remixen med Usher er best. Endret 22. oktober 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jag skulle nog ha sex med henne. Jeez, begynner å bli gammel. 2 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg er gutt på 14 og har faktisk INGEN ting imot han. forstår ikke alt dette hatet mot han .. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hater han så absolutt ikke, men er på den andre siden ingen fan av musikken hans Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg liker han. Han har fått til noe, han synger bra og har et bra image. Jeg synes hatet er ganske patetisk. Tror det er mye misunnelse. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Folk hater han fordi alle andre gjør det. Finnes egentlig ingen god grunn til å hate han.. 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Han bør ikke være et idol for dagens oppvoksende slekt. 2 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Han bør ikke være et idol for dagens oppvoksende slekt. Nei, herregud. Om ungene skal lære seg å følge drømmene sine går nok verden til helvete. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Korrekt, folk har ikke behov for 6 milliarder sangere. Verden har behov for ingeniører, lærere, økonomer, søppeltømmere, bønder osv. Uten folk som jobber i slike jobber vil verden gå til helvete. 5 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Korrekt, folk har ikke behov for 6 milliarder sangere. Verden har behov for ingeniører, lærere, økonomer, søppeltømmere, bønder osv. Uten folk som jobber i slike jobber vil verden gå til helvete. Jeg skal bli ingeniør. Så derfor burde jeg ta plassen til Justin Bieber og bli et forbilde for ungdom. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er nok av unger som drømmer om å bli leger, lærere og ingeniører. Og det er alltids noen stakkars folk som må ta til takke med søppeltømming. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Man trenger da fin musikk også 1 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er nok av unger som drømmer om å bli leger, lærere og ingeniører. Og det er alltids noen stakkars folk som må ta til takke med søppeltømming. En søppeltømmer tjener faktisk ikke så lite som mange tror: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=583794 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skulle egentlig bare mangle. Skulle hatt en rimelig grei lønn for å jobbe med sånt. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Man trenger da fin musikk også Det er det man har sangere til:) Men helt ærlig, han synger ikke så dårlig som mange skal ha det til. Han har bare vært litt uheldig med alle som hater han fordi de selv gjerne skulle vært han. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Korrekt, folk har ikke behov for 6 milliarder sangere. Verden har behov for ingeniører, lærere, økonomer, søppeltømmere, bønder osv. Uten folk som jobber i slike jobber vil verden gå til helvete. Jeg skal bli ingeniør. Så derfor burde jeg ta plassen til Justin Bieber og bli et forbilde for ungdom. Ja, folk så tidligere opp til astronauter og rakettforskere. Mens nå er dette normen. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 JayBiebs er jo en heldig luring, han. Jeg synes hårstilen hans er teit, og musikken hans vil jeg helst ikke bli utsatt for. Noe mer er det vel ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå