Vetikkeheltjeg Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hei! Jeg vet ikke helt om dette er den rette plassen å skrive om det her, men jeg prøver uansett. Jeg har to mapper på skrivebordet mitt som jeg ikke klarer å få fjernet. Når jeg sletter de to mappene, så kommer de tilbake hver eneste gang jeg restartet datamaskinen. Fryktelig irriterende! Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 World of WArcraft 1.12 Privat Server World of Warcraft Private Server Gamle mapper siden den tid jeg spilte World of Warcraft (var også i en periode der jeg spilte på privat servere, selvom det er ulovlig). Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 move on boot: http://emcosoftware.com/move-on-boot Ut over det kan det kanskje hjelpe å slette recoverypunkter, samt sjekke om det ligger noe i oppstarten. Kanskje dette også ligger som skjulte mapper, og så må jo kanskje referanser i registeret fjernes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå