Gå til innhold

iPhone 4 eller 4s?

Anbefalte innlegg

Nå som iPhone 4s kommer blir vel 4ern billigere, så da lurer jeg på om det er lurt å kjøpe 4ern? etter som jeg har sett på diverse steder på internett så er ikke forskjellen så betydelig stor. Ryktes også at det ikke er så alt for lenge til 5ern kommer, vet dere noe om det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp heller 4'ern, sikkert halvparten i pris, og ikke de store forskjellene for en som ikke er super-fiksert på telefoni :-)

Kan også kjøpe på finn.no, har kjøpt 2 Iphone 4 der, og man merker ikke på en I-phone at den er brukt, om man ser bort ifra småstriper og slikt.

Lenke til kommentar

Tja, med det abonnementet jeg har fra før av (Telenor Large) så koster en 16 gb 4s 1990 kroner. Med samme abonnement, med iPhone 4s 8gb så koster det 600. Det koster med andre ord 1400 mer for en telefon som er kraftigere, bedre kamera og 8 gb mer lagringsplass. Er ikke så gale, synes jeg.

Lenke til kommentar

4S har en del fordeler, men noe av det viktigste er kanskje at du kan forvente at denne kan oppdateres til siste iOS-versjon lengre enn iPhone 4; de 900 kronene du betaler i tillegg (ved usubsidiert kjøp) blir plutselig vel anvendte penger om du er villig til å beholde telefonen 1-2 år ekstra på grunn av muligheten til å få siste programvareversjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...