Brighto Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Eg driv og snekrar saman eit forslag til ein PC til gamlefolket. Eg legg ut forslaget eg har så langt så dei som er meir oppdaterte på hardwarefronten kan sjå over om der er ting som bør endrast på. Bruken deira er ikkje noko som belastar stort, men eg har ei syster som kan finne på å ville snurre i gong eit og anna spel når ho er heimom. Skjermen til deira gamle PC er ein tre-fire år gamal 27" HP-sak. Hugsar ikkje modellnummer eller slikt, men er oppløysing i full HD, rett nok med DVI-kontakt. Eg tenkjer å utforme PC-en slik at den kan flyttast på om ynskjeleg og koplast opp mot ein tv, difor tek eg utgongspunkt i m-ATX med optisk lyd ut. Resterande utstyr, som mus, tastatur, høgtalarar etc. blir knabba frå deira gamle PC. Foreløpig liste ser slik ut + dette skjermkortet for å nyttast saman med Llano APUen og få kurrant yting til låg pris. Vil setje pris på innspel og forslag om det er noko som bør endrast på for å få mest mogleg for pengane. Endret 21. oktober 2011 av Brighto Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvilke spill er det søstera di kan finne på å spille på pcen ? Er det sims 2 og 3 og lignende spill, så holder det integrerte grafikk kortet. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Hvilke spill er det søstera di kan finne på å spille på pcen ? Er det sims 2 og 3 og lignende spill, så holder det integrerte grafikk kortet. I tillegg til dei obligatoriske Sims-spela, vil ho nok gjerne køyre Elder Scrolls: Skyrim, Guild Wars 2 (som rett nok skal vere særs skalérbart) og fleire andre spel som kan krevje litt meir av maskina. Det er ikkje noko krav om full grafikk, men storleiken på skjermen gjer jo sitt til at belastninga kan auke litt. Endret 22. oktober 2011 av Brighto Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 OKei Da synes jeg du kan gå litt opp i pris på skjermkortet. Noe sånt som dette: http://cdon.no/elektronikk/sapphire_hd6850_1_gb_pci-e_full_retail-14188167?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_no eller det du får mest ytelse pr krone: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=627428&cks=ASS&assoc=DBB0C5B5-8F64-4F11-8C6F-9696F825BCB4 Ble kanskje litt dyrer enn du hadde tenkt deg ? Men disse er å anbefale på billige pcer Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 du kan få MYE billigere DVD rom Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er bluray spiller i lista hans, ikke DVD-rom Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ehm... RAM kan nok nedprioriteres... Corsair XMS3 holder vell? xD Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Rammen der var faktisk veldig billig, kommer jo helt ann på hvor TS kjøper delene sine. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Rammen der var faktisk veldig billig, kommer jo helt ann på hvor TS kjøper delene sine. Ja, men serriøst, hvem handler hos Amentio etter alt bråket med dem? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja, men som jeg skrev, så kommer det også helt ann på hvor man kjøper delene Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Absolutt! Er 2 stk som gjelder, Komplett.no og DustinHome! Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Skal ta og vurdere skjermkorta som er anbefalte og høyre om gamlefolket er villige til å gå noko opp i pris. RAMen valde eg utifrå at llano er avhengig av RAMen for å yte godt, og at skilnaden på 1600 MHz og 1333MHz visstnok skal vere temmeleg stor. Det er berre 19,- som blir lagt på om eg handlar den hos t.d. MPX. Corsair XMS 3, 4gb - 1600MHz kostar like mykje. Er det forresten store skilnaden på å handle hos MPX kontra Komplett, ettersom det er eigd av same gjengen? Mange takk for gode innspel! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Pleier å ver samme pris hos dem Anbefaler deg å kikke hos dustinhome.no, samme eller bedre service og mye billigere Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er det forresten store skilnaden på å handle hos MPX kontra Komplett, ettersom det er eigd av same gjengen? Mange takk for gode innspel! Samme lager, styre og leveringstid. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er det forresten store skilnaden på å handle hos MPX kontra Komplett, ettersom det er eigd av same gjengen? MPX ble for noen år siden kjøpt av KomplettASA. De har samme lager (i Sandefjord), og holder til i samme bygning. Eneste forskjell er WEBsiden og kundeservicen/nummeret dems... (stortsett iallefall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå