Bakitafrasnikaren Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Når jeg skrur på debuggeren og kjører programmet, får jeg opp en liste med alle variablene og alle verdiene deres, men ikke sesjonsvariabler. Finnes det en måte slik at jeg kan få opp sesjonsvariablene også? Takk for all hjelp. Endret 21. oktober 2011 av Magnus_L Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Du må legge til en watch på Session (om du er i en context som ikke har en Session-property definert kan du bruke HttpContext.Current.Session). Samme spørsmål er stilt her med greie beskrivelser på hvordan du kan gjøre det. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har allerede funnet den linken. Men fremgangsmåten på linken gir meg et bestemt problem, og det er at jeg klarer ikke sette watch på en sesjonsvariabel som har samme navn som en ekte variabel. { Session["tellerh"] = 0; Session["tellerl"] = 0; Int32 teller = 0; Random tipptall = new Random(); Int32 tipp = tipptall.Next(1, 501); labTipp.Text = " " + tipp; teller++; Session["tellert"] = teller; Session["tipp"] = tipp; } Dersom jeg nå prøver å sette "watch" på sesjonsvariabelen "tipp" nederst i koden, blir det automatisk satt watch på Int32-variabelen "tipp" i stedet for sesjonsvariabelen. Og når jeg ser på watch-listen min, har alle sesjonsvariabelen følgende melding der det skal stå value: "The name [NavnetPåSesjonsvariabelen] does not exist in the current context". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå