Skrote Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Har den senere tid fått problemer med å koble meg til nettlesern på mobilen min (LG optimus 2x) Alt av nett fungere via wifi, men når jeg kobler til mobilnettet så er det kun spotify som fungerer over nett. Har lastet ned forskjellige nettlesere og programmer uten hell. Har også gjennoprettet mobilen til frabrikkopsett osv. det også uten noe hell. Har lastet ned oppsett flere ganger, men fortsatt kun spotify som fungere over mobilnettet. Noen som har peiling på hva som kan gjøre dette? eller som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Har testet simkortet i en annen tlf, som fungerer feilfritt. Takker for hjelp Endret 22. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
madmats Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 har du sett om det finn noen programvareoppdatering, tilfelle feilen ligger i radioprogramvaren (RIL)? gå inn på apn instillingene (instillinger - trådløst og nettverk - mobile nettverk - navn på aksesspunkt) og sjekk profilen for internett (ikke MMS hvis det er en egen for det), se om det er satt opp med noen mellomtjener/proxy - såfall fjern denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå