Arodem Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Mists of Pandaria lar deg spille som en splitter ny rase. Les hele saken Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Det ble pandaer ja Bare jeg som får Kung Fu Panda-vibber av den videoen? Endret 21. oktober 2011 av Ayb 3 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ingame Pokemon- kamper?? Begynner de å bli desperate i Blizzard? Antallet subscribers har da ikke falt så masse? 1 Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Monk er da virkelig ikke en helteklasse som dk var 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Monk er da virkelig ikke en helteklasse som dk var Det har du rett i. Endret det nå for å unngå forvirring. Endret 21. oktober 2011 av Arodem Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Pandaren Brewmaster! YEEEEEE 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Oj det var ganske så stusslige greier....det her begynner å bli nesten like tragisk som melkingen SOE gjør med utvidelse nr 10000321 til Everquest 2. 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Pandaren Brewmaster! YEEEEEE Jeg sa engang til en kompis som prøvde å få meg med på WoW, at jeg skulle joine den dagen Pandaren Brewmasters ble tilgjengelig som spillbar rase og klasse. Endte opp med at jeg startet rett før WOTLK, spilte en stund og gikk lei. Ser ut som at jeg må spise i meg ordene mine, og plukke fram spillet igjen. 3 Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ingame Pokemon- kamper??Begynner de å bli desperate i Blizzard? Antallet subscribers har da ikke falt så masse? For å være helt ærlig synes jeg det høres dritfett ut. MECHAGNOME, I CHOOSE YOU! Å legge til kule ting trenger ikke å være et tegn på desperasjon. Lenke til kommentar
pmba Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ser spennende ut dette! Kanskje ikke de helt store nyhetene spør du meg, men en ny klasse (og rase) blir et friskt pust. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Herregud så rått det blir! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 kung fu panda opplegg? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nå har WoW totalt gått av skaftet. Dette er bare en diger rip av Kina, ifra topp til bunn. Og med pandaer og pokemon-spill så virker det som om Blizzard er iferd med å gi opp kampen med mer moderne MMORPG'er, og sikte seg inn mot asiafetiscister, animefanbois og barn. Seks år med WoW. Takk for meg. Vi sees i SWTOR. 7 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nå har WoW totalt gått av skaftet. Dette er bare en diger rip av Kina, ifra topp til bunn. Og med pandaer og pokemon-spill så virker det som om Blizzard er iferd med å gi opp kampen med mer moderne MMORPG'er, og sikte seg inn mot asiafetiscister, animefanbois og barn. Seks år med WoW. Takk for meg. Vi sees i SWTOR. SWTOR? WoW med ny skin? Neitakk vi sees i GW2 :3 Før fanboysa kommer: Jeg har ikke prøvd SWTOR beta men etter hva jeg har sett og hørt er det mitt intrykk av SWTOR. Blir nok å prøve spillet hvis jeg hører gode ting om det men GW2 er mer hype for min del. Ingen subscription og PvP chars er også +. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Du kødder? hahahahaha.. For første gang er jeg skeptisk til noe som har med wow å gjøre... (jeg er en (ex)wowoman (så til de jævla grader!!), men jeg spiller ikke lenger) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ny expansion helt uten noen ny main villain? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 SWTOR? WoW med ny skin? Neitakk vi sees i GW2 :3 Før fanboysa kommer: Jeg har ikke prøvd SWTOR beta men etter hva jeg har sett og hørt er det mitt intrykk av SWTOR. Blir nok å prøve spillet hvis jeg hører gode ting om det men GW2 er mer hype for min del. Ingen subscription og PvP chars er også +. SWTOR er evolusjon, ikke revolusjon. Men det er definitivt nytt, friskt og stort nok til å bli det 'next big thing'. Guild Wars 2 ser ut som en liten revolusjon, og er definitivt noe jeg kommer til å prøve, men jeg finner det uhyre merkelig at det er gratis å spille. Og når noe virker for godt til å være sant... 1 Lenke til kommentar
Sverd32 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Panda-rasen har vært en del av WoW-universet lenge så det var bare et spm. om tid før de dukket opp. Pokemon er fra Japan, ikke Kina (Nei det er ikke det samme! ) Ser bra ut. Tar nok en tur innom, men satser på SWTOR først. Gleder meg mest til ny Blizzard CG i forbindelsen med utgivelsen 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg tror jeg ler meg skakk.. ! :!: Pandaer ?! For å rekruttere spillere fra barnehagen da eller? Jaja, tidlig skal de vel krøkes osv. Er overmåtelig glad for at jeg sluttet å spille det mølet mens det ennå var litt sjel i det :-) 3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Å ha "pokémon-kamper" med kjæledyrene dine er en helt valgfri ting som jeg regner med at under 5% av spillere vil bruke særlig mye tid på. Virker bare morsomt. De lager Blizzard DotA og TD til SC2 også, plager ingen. Hva resten angår elsker jeg feelingen på Pandaria, Pandaren og munken. WoW er svært sterkt preget av å være inspirert av diverse kulturer fra den virkelige verden, og dette blir bare enda mer tydelig i MoP. Ikke noe nytt, bare en videreføring av noe gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå