weebl Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 når de har hull eller strikken er gåen eller stretchen i de har forsvunnet forsvinner de.. Jeg har mange fra dressmann, men fant her nede i storbritannia et merke som heter pringle, helt klart noen av de mest komfortable bokserne jeg har gått i Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Har underbukser merke?! Oh shit.. Så lenge det ikke er silke Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 åherregud så ukomfortable silkeboksere er! tenker tilbake på den tiden de var kule med skrekk! 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Dressmann sine boksere er jeg faktisk veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Jeg synes Björn Borg sine sitter veldig bra, men er ikke 100% fornøyd med kvaliteten på dem med tanke på prisen. Jeg har et par fra Boss også, hvite med svart strikk. De er ganske tynne, men veldig komfortable og passer seg utmerket til fine anledninger. Til dama liker jeg veldig godt Damaris/Mimi Holidays, men det er litt dyrt. H&M har ganske mye fint, egentlig. Endret 13. februar 2012 av Broseph Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Pierre Robert og Bula er det jeg har mest av og er fornøyd med. Har også en del Salming, men disse strikkene "knekker" (legger seg dobbelt) og retter seg ikke ut igjen, så ikke veldig fornøyd med dette, synd siden boxerne for ellers er veldig god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå