Gå til innhold

Hvilke undertøysmerker er deres favoritter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De første microfiber-boxerne jeg kjøpte var Intenso sine. De var ganske dårlige. Gummiavtrykket på de gikk av i vask, og de sorte boxerne farget av på dynetrekket mitt.

 

Dovre sine derimot var mye bedre.

Synes også microfiber er en del mer komfortabelt enn vanlig bomull. Det er litt mer luftig og føles bedre. Litt silkeaktig, men ikke fullt så glatt som det silke er.

Endret av Scorpion88
Lenke til kommentar

Det som er billigst. Det er ikke merket på undertøyet, men heller hva som skjuler seg bak det.

Det tenkte jeg også til jeg faktisk fikk prøve noe litt dyrere. En skikkelig lett og tynn undertrøye av god kvalitet gir god gjennomtrekk og gjør dagen så mye bedre enn tunge, tette og sure pappmasje-trøyer fra billighusene.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Beckham er ute med et nytt klesmerke sammen med H&M; Bodywear Collection. Flere ulike undertøy å velge i. Noen som har testet f eks boxerne derfra? Tror prislappen er på 150kr.

 

Det er ikke et nytt merke. Det er en kolleksjon for H&M. Det ligger jo litt i navnet.......

Lenke til kommentar

Har mye ymse: BB, Pierre Robert, Dressmann sine og CK stort sett. Etter erfaring så er det slik:

 

CK>Dressmann>BB

 

Jeg synes Bjørn Borg er overpriset (CK kan man i det minste få til en god pris når man bestiller fra utlandet, så da blir det ofte til at jeg slenger med en topakning eller to når jeg kjøper noe annet på nett).

Lenke til kommentar

Hvor mange par undertøy har dere? Akkurat nå har jeg ca 10 stykker, men å vaske klær er så kjedelig, så jeg vurderer å doble antallet! ;)

Tipper jeg har rundt 25 boksere totalt og 100 sokkerpar. Har fått omtrent alt til jul og bursdager opp gjennom.

 

Er vel på tide å ta en runde snart og handle inn boksere og kaste noen av de gamle.

Bruker björn borg, tiger of sweden og et merke jeg ikke klarer å skrive.. muchumachuco ett eller annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...