Isbilen Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Dovre Norsk kvalitet. Dette. Havner ofte bakpå med klesvasken, så det blir en del nødkjøp av undertøy. Har sikkert 30-40 par boxere .. Endret 22. oktober 2011 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) De første microfiber-boxerne jeg kjøpte var Intenso sine. De var ganske dårlige. Gummiavtrykket på de gikk av i vask, og de sorte boxerne farget av på dynetrekket mitt. Dovre sine derimot var mye bedre. Synes også microfiber er en del mer komfortabelt enn vanlig bomull. Det er litt mer luftig og føles bedre. Litt silkeaktig, men ikke fullt så glatt som det silke er. Endret 22. oktober 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Muchachomalo er det eneste jeg bruker. Det er desidert de beste boxerne jeg har brukt. Før jeg begynte med Muchachomalo så brukte jeg Björn borg og Jack&Jones sine boxere. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har ca 14 bjørn borg boxere nå, men de begynner å bli fillete så skal gå til innkjøp at noen Jack&Jones boxere Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Synes Björn borg sine boxere er oppskrytt var aldri fornøyd med de 3 Björn borg boxerne mine. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Det som er billigst. Det er ikke merket på undertøyet, men heller hva som skjuler seg bak det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Har en del ymse, men er mest fornøyd med de jeg har fra Dressmann. Komfortable og har holdt seg godt. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 JBS microfiber og Dovre microfiber (trur det er same produsent). Du får meg aldri inni noko anna. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Det som er billigst. Det er ikke merket på undertøyet, men heller hva som skjuler seg bak det. Det tenkte jeg også til jeg faktisk fikk prøve noe litt dyrere. En skikkelig lett og tynn undertrøye av god kvalitet gir god gjennomtrekk og gjør dagen så mye bedre enn tunge, tette og sure pappmasje-trøyer fra billighusene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Har hatt litt forskjellige merker, og hvis jeg skal rangere dem blir det noe slik: Calvin Klein > JBS > Bjørn Borg > Dressmann > Jack&Jones Endret 23. oktober 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Quasimoodo Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Siste 15-20 årene har jeg stort sett alltid bare brukt Bjørn Borg. Vanlig bomull, sånn high tech microfiber greier klarer jeg ikke, blir for glatt. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg liker CK og Puma. God kvalitet og veldig behagelig. Lenke til kommentar
Simvik91 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Beckham er ute med et nytt klesmerke sammen med H&M; Bodywear Collection. Flere ulike undertøy å velge i. Noen som har testet f eks boxerne derfra? Tror prislappen er på 150kr. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Har begynnt å kun kjøpe Calvin Klein sin One serie. De er gode kvaliteten og romslige. Styr unna 365 serien deres. De er ikke særlige. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Beckham er ute med et nytt klesmerke sammen med H&M; Bodywear Collection. Flere ulike undertøy å velge i. Noen som har testet f eks boxerne derfra? Tror prislappen er på 150kr. Det er ikke et nytt merke. Det er en kolleksjon for H&M. Det ligger jo litt i navnet....... Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Har mye ymse: BB, Pierre Robert, Dressmann sine og CK stort sett. Etter erfaring så er det slik: CK>Dressmann>BB Jeg synes Bjørn Borg er overpriset (CK kan man i det minste få til en god pris når man bestiller fra utlandet, så da blir det ofte til at jeg slenger med en topakning eller to når jeg kjøper noe annet på nett). Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 PRL sine boxere er herlig. Jeg tenker da på de som er sånn pysjamasaktig, løse. Etter PRL kommer CK og BB på delt andreplass. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 CK og BB er vel favorittene, sammen med Muchachomalo. Har et par fra dressmann også, men får av en eller annen grunn et enormt press på ballene av de så klarer ikke å bruke de. Liker bokserne best i bomull. Takler ikke mikrofiber, nylon o.l. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Hvor mange par undertøy har dere? Akkurat nå har jeg ca 10 stykker, men å vaske klær er så kjedelig, så jeg vurderer å doble antallet! Tipper jeg har rundt 25 boksere totalt og 100 sokkerpar. Har fått omtrent alt til jul og bursdager opp gjennom. Er vel på tide å ta en runde snart og handle inn boksere og kaste noen av de gamle. Bruker björn borg, tiger of sweden og et merke jeg ikke klarer å skrive.. muchumachuco ett eller annet. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Når kaster dere en bokser eller et par sokker? Må det være hull et sted? Eller holder det at fargen har falmet? Venter dere helt til strikken har mistet sin funksjon i livet(phun inteded), eller kastes de når de begynner å nuppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå