Simvik91 Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvilke undertøysmerker er deres favoritter? Selv har det gått mye i MAN underwear fra Dressmann, men vurderer å gå til anskaffelse av det relativt ferske merket Muchachomalo; . Synes de ser kule ut. Noen som har erfaringer med merket, og kan si noe om passform og kvalitet e.l? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Bokserne mine MÅ være kvalitet, hvis ikke føler jeg meg ikke vel! Vært trofast til Björn Borg i mange år. Selvfølgelig den med lav kant. Har et par med den høye kanten, og det er absolutt ikke fulltreffer rundt mitt liv. Har også noen Calvin Klein, G-Star og de fra dressmann. CK og GS er alright, men de fra dressmann sitter slettes ikke bra Er åpen for tips og anbefalinger av andre merker Endret 21. oktober 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Björnborg, eneste jeg bruker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Enkle, hvite fra Sunspel. I'm like James Bond Permanent Style postet faktisk en artikkel om de i dag i forbindelse med en serie om undertøy. Har et par fra Bjørn Borg, og de er like overpriset som de fra Muchachomalo antakeligvis også er. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Uten å fremstå som en snob så går jeg stort sett boksere fra Armani. Fikk et par stk til jul for et par år siden og klarte ikke å bytte til noe annet. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Slapp av, ingen tror at du er snobb fordi du bruker Armani underbukse... Endret 21. oktober 2011 av Von-Matterhorn 8 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Man kan jo si at han driter i armani. Hvertfall om han er litt dårlig i magen. 6 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Man kan jo si at han driter i armani. ba dum tss 2 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Bruker bare Gucci, Prada osv 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Lol, noob, dette er boxerne enhver mann med respekt for seg selv bruker. 2 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Lol, noob, dette er boxerne enhver mann med respekt for seg selv bruker. 2 Lenke til kommentar
Simvik91 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvor mange par undertøy har dere? Akkurat nå har jeg ca 10 stykker, men å vaske klær er så kjedelig, så jeg vurderer å doble antallet! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvor mange par undertøy har dere? Akkurat nå har jeg ca 10 stykker, men å vaske klær er så kjedelig, så jeg vurderer å doble antallet! Jeg har vel det doble på hytta Usikker på antall, men har en god del. For et spm Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 PIERRE ROBERT! Også digg å kunne kjøpe barnestørrelse.. billig, billig, billig! 3 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Dovre Norsk kvalitet. Endret 22. oktober 2011 av Scorpion88 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Går vel egentlig bare i MAN, billig og digg. Alltid vært fornøyd med de 2 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvor mange par undertøy har dere? Akkurat nå har jeg ca 10 stykker, men å vaske klær er så kjedelig, så jeg vurderer å doble antallet! Har 2-4 boxere atm. Får kanskje 1 til jul. Om man bare er forsiktig trenger man ikke bytte hver dag 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvor mange par undertøy har dere? Akkurat nå har jeg ca 10 stykker, men å vaske klær er så kjedelig, så jeg vurderer å doble antallet! Har 2-4 boxere atm. Får kanskje 1 til jul. Om man bare er forsiktig trenger man ikke bytte hver dag 6 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Tror eg har 15-20 stk. Kan gå over ei uke uten å vaske undertøy før det er maks ei uke til eg er tom. I forhold til min vaskesyklus er det ypperlig. Mine krav til boksere: - skal tåle 60 grader - skal ikke krype oppover benet så det blir ei truse Pr i dag kjøper eg for det meste MAN fra Dressmann, men har også Piere Robert(eller hva de heter) og et par no-names. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå